×

فرماندار شهرستان لنگرود : ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر گردشگر وارد لنگرود شدند/ بستر سرمایه گذاری مهیا می‌باشد.

  • کد نوشته: 14440
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۴
  • 74 بازدید
  • ۰
  •   فرماندار لنگرود گفت: ۲۱۰۰۰۰۰ نفر گردشگر وارد شهرستان لنگرود شدند و بیش از ۲۰۰۰۰۰ هزار برشور از مناطق گردشگری شهرستان بین گرشگران توزیع شده است به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنگرود ، سید رضا جوادپور با بیان اینکه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر گردشگر وارد شهرستان […]

    فرماندار شهرستان لنگرود :  ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر گردشگر وارد لنگرود شدند/ بستر سرمایه گذاری مهیا می‌باشد.
  •  

    فرماندار لنگرود گفت: ۲۱۰۰۰۰۰ نفر گردشگر وارد شهرستان لنگرود شدند و بیش از ۲۰۰۰۰۰ هزار برشور از مناطق گردشگری شهرستان بین گرشگران توزیع شده است

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنگرود ، سید رضا جوادپور با بیان اینکه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر گردشگر وارد شهرستان لنگرود شدند، اظهار کرد: این تعداد گردشگر در هتل ها ، مهمانپذیر ها ، کمپ های موقت، مدارس، مراکز اقامتی، خواب گاهها و چادر ها و مجتمع های گردشگری اسکان داشتند.

    فرماندار لنگرود افزود : با توجه به ظرفیت شهرستان در هفت هتل با ظرفیت ۱۰۶۰ نفر و در نه مجتمع گردشگری با ظرفیت ۲۵۸۰ نفر و تعداد بیست مدرسه با ظرفیت ۱۵۸ کلاس روزانه پذیرش گردشگران را داشته است .

    وی بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار برشور از مناطق گردشگری شهرستان بین گرشگران توزیع شده است، خاطرنشان کرد: امسال خانه روستایی در کومله برای اولین بار با اسقبال گردشگران کشور روبرو بوده است.

    فرماندار لنگرود گفت : الحمدلله درشهرستان لنگرود بستر سرمایه گذاری برای سرمایه گذارن آماده و مهیا می باشد و برای آنان جهت سرمایه گذاری فرش قرمز پهن می کنیم. شهرستان لنگرود با داشتن چشم انداز های زیبا و بکر گردشگری می تواند به عنوان قطب گردشگر در دنیا باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14440

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *