×

فرماندار لاهیجان: استقلال نظام اسلامی مدیون تلاش های مدبرانه امام راحل است

  • کد نوشته: 16538
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۴
  • 107 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان استقلال نظام اسلامی را مدیون تلاش های مدبرانه امام راحل دانست و عنوان کرد: وظیفه ما این است که از دستاوردهای نظام و اندیشه های ناب امام خمینی(ره) پشتیبانی کنیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس سید محمد احمدی، فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه خرداد در حافظه تاریخی ملت ایران دارای جایگاهی […]

    فرماندار لاهیجان: استقلال نظام اسلامی مدیون تلاش های مدبرانه امام راحل است
  • فرماندار لاهیجان استقلال نظام اسلامی را مدیون تلاش های مدبرانه امام راحل دانست و عنوان کرد: وظیفه ما این است که از دستاوردهای نظام و اندیشه های ناب امام خمینی(ره) پشتیبانی کنیم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس سید محمد احمدی، فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه خرداد در حافظه تاریخی ملت ایران دارای جایگاهی بس رفیع و خاطره‌انگیز است، اظهار کرد: خاطرات خرداد گرچه تلخی از دست ‌دادن بهترین و عزیزترین فرزندان ایران اسلامی و نیز معمار و بنیان‌گذار نهضت را برایمان تداعی می‌کند، اما حلاوت شکل‌گیری انقلاب لذتی وصف ‌ناپذیرتر به همراه دارد.

    وی افزود: مردان و زنان سرافراز ایران اسلامی با زعامت و رهبری بی‌نظیر شخصیت ممتاز تاریخ انقلاب، اعتماد به نفس، درک بالا و عمیق و علاقه وافر خویش به ارزش‌های اسلامی را به منصه ظهور رساندند و در قیامی خونین، نهضتی بی‌بدلیل را به یادگار گذاشتند.

    این مقام مسئول با بیان اینکه امروز افتخار آن ‌را داریم که ادامه  دهنده راه آن پیر فرزانه و بسط‌ دهنده ارزش‌های اصیل اسلامی و انقلابی باشیم، خاطرنشان کرد: برخود می‌بالیم که خداوند متعال، توفیق زندگی در چنین عصری را به ما مرحمت فرموده است.

    احمدی متذکر شد: امام خمینی(ره) با انقلاب خود توانست جایگاه ویژه‌ای در بین آزادی‌خواهان جهان پیدا کند، زیرا او تنها برای رضای خدا قیام کرد و در کنار حفظ جایگاه مردم نقش بی‌بدیلی در برپایی، مدیریت، هدایت و استقرار نظام مقدس اسلامی داشت.

    وی استقلال نظام اسلامی را مدیون تلاش های مدبرانه امام راحل دانست و عنوان کرد: وظیفه ما این است که از دستاوردهای نظام و اندیشه های ناب امام خمینی(ره) پشتیبانی نموده و قدرشناس زحمات ارزنده ایشان باشیم.

    فرماندار لاهیجان ضمن گرامیداشت بیست وهشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و یاد و خاطره شهدای بزرگوار و ایثارگران یوم‌الله ۱۵ خرداد ، گفت: امید آن داریم بتوانیم با استعانت از حضرت حق و عنایت حضرت ولیعصر(عج) و نیز در سایه عنایت رهبر معظم انقلاب لیاقت خدمت به مردم بزرگوار را داشته باشیم./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16538

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *