×

فرماندار لاهیجان: انقلاب اسلامی ایران انقلابی متعلق به مردم است

  • کد نوشته: 11182
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۲
  • 234 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان گفت: تمامی نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان این نظام الهی را نقش بر آب کرد و یک بار دیگر افق روشنی از جمهوری اسلامی ایران را در برابر جهانیان ترسیم نمود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سید محمد احمدی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان لاهیجان، با بیان اینکه روزهای […]

    فرماندار لاهیجان:  انقلاب اسلامی ایران انقلابی متعلق به مردم است
  • فرماندار لاهیجان گفت: تمامی نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان این نظام الهی را نقش بر آب کرد و یک بار دیگر افق روشنی از جمهوری اسلامی ایران را در برابر جهانیان ترسیم نمود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سید محمد احمدی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان لاهیجان، با بیان اینکه روزهای ماه بهمن تداعی‌کننده بی‌نظیرترین روزها در تاریخ این مرز و بوم است، اظهار کرد: روزهایی که ملت بزرگ ایران به رهبری امام خمینی(ره)، طومار رژیم طاغوتی سمتشاهی را برای همیشه تاریخ درهم پیچید.

    فرماندار لاهیجان با بیان اینکه مردم مسلمان ایران برای رسیدن به هدفی بزرگ که همان برپایی حکومتی الهی و برگرفته از دین مبین اسلام در این سرزمین بود، سال‌ها سختی مبارزه را به جان خریدند و در این راه شکنجه‌های بسیار دیدند تا اینکه طلیعه پیروزی در این سرزمین دمیده شد، افزود: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی برآمده و متعلق به مردم است و امام خمینی(ره) نیز منبعث از فرهنگ قرآنی مبارزات این انقلاب را مردم‌محور قرار داد و به برکت حضور مردم و خون شهدا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

    وی تصریح کرد: اهمیت این انقلاب به حدی بود که بسیاری از اندیشمندان، انقلاب اسلامی را بزرگترین رویداد قرن نامیدند که حکومتی اسلامی بر پایه رای مردم را در این کشور برپا کرد.

    این مقام مسئول با اشاره به گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: این انقلاب با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های فراوان، استوارتر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد و توطئه‌های دشمنان نتوانسته خدشه‌ای در اراده مردم در پیمودن راه این انقلاب وارد کند.

    احمدی دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن را فرصت مناسبی دانست تا بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا که همان آرمان‌های اصیل انقلاب است، تجدید میثاق داشته باشیم و خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، تمامی نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان این نظام الهی را نقش بر آب کرد و یک بار دیگر افق روشنی از جمهوری اسلامی ایران را در برابر جهانیان ترسیم نمود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11182

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *