×

فرماندار لاهیجان تاکید کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش استان

  • کد نوشته: 9725
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۳
  • 136 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان بر استفاده از تمامی‌ظرفیت‌ها برای ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش استان تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در همایش مدیران مدارس به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته شورای آموزش و پرورش، درگذشت رئیس […]

    فرماندار لاهیجان تاکید کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش استان
  • فرماندار لاهیجان بر استفاده از تمامی‌ظرفیت‌ها برای ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش استان تاکید کرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در همایش مدیران مدارس به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته شورای آموزش و پرورش، درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت و پیشاپیش فرارسیدن دهه فجر را گرامی داشت.

    احمدی اذعان داشت: تشکیل شوراها در راستای تحقق خرد جمعی، مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت رسمی و عمومی و بهره گیری از کلیه منابع و امکانات در جهت تاسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و همچنین تسهیل در فعالیت های اجرایی در استان‌ها و شهرستان‌ها در چارچوب اسناد بالادستی است که الحق شورای آموزش و پرورش لاهیجان یک شورای پویا و بانشاط است.

    وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در بخش نظام سلامت حرکت رو به جلویی را آغاز کرده و بنا به تاکید مقام معظم رهبری که “دغدغه بیمار فقط باید بیماری باشد”، در آموزش و پرورش هم باید اینگونه باشد که قطعا این بالندگی که همه ما نمایندگان این دوره در جای جای میهن اسلامی می بینیم بسیار امیدوار هستیم که این ساختار آموزش و پرورش هم دچار تعدیل، تلطیف و دچار تغییراتی به نفع وزارت آموزش و پرورش شود.

    فرماندار لاهیجان در ادامه تاکید کرد: ما از همه ظرفیت های شهرستان، استان، ملی و خیّرین برای ارتقای سطح کیفی و کمّی آموزش استفاده خواهیم کرد.

    مقام عالی دولت در شهرستان در پایان افزود: همدلی و همراهی مسئولان ادارات و نهادها می تواند زمینه تحقق اهداف بلند نظام تعلیم و تربیت را فراهم کند که به حمدالله در این جلسات مسئولان‌شهرستان حضور فعالی دارند و در همین جا لازم می‌دانم از اعضای محترم شورای آموزش و پرورش و همکاری خوب آنها تقدیر و تشکر کنم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9725

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *