×

فرماندار لاهیجان: تفکر بسیجی در ابعاد مختلف پاسخگوی نیازهای حیاتی جامعه است

  • کد نوشته: 25665
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۶
  • 127 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان، تفکر بسیجی در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را پاسخگوی نیازهای حیاتی جامعه دانست و گفت: بسیج ارگان خاص و جدا نیست و همه باید بدانیم که از یک خانواده هستیم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سید محمد احمدی در نشست روشنگری با اعضای بسیج ادارات شهرستان لاهیجان که به […]

    فرماندار لاهیجان:  تفکر بسیجی در ابعاد مختلف پاسخگوی نیازهای حیاتی جامعه است
  • فرماندار لاهیجان، تفکر بسیجی در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را پاسخگوی نیازهای حیاتی جامعه دانست و گفت: بسیج ارگان خاص و جدا نیست و همه باید بدانیم که از یک خانواده هستیم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سید محمد احمدی در نشست روشنگری با اعضای بسیج ادارات شهرستان لاهیجان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با اشاره به اینکه باید مسائل و موضوعات را بدون تعصب تحلیل کرد، گفت: به دنیا ثابت شده است که به دلیل داشتن پشتیبانی بسیج امکان به کارگیری زبان زور در مقابله با جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و اگر دشمن تاکنون چنین توانی داشت، هیچ درنگی را جایز نمی دانست.

    وی اظهار کرد: در شرایط فعلی و در تمام مقاطع از عمر با برکت انقلاب اسلامی نیاز به وحدت، همدلی و همزبانی است و باید تفکرات مختلف بتوانند با آرامش و احترام و با پذیرش انتقال قدرت در کنار هم باشند و با هم کار کنند.

    فرماندار لاهیجان انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی دانست و تصریح کرد: باید مردم سالاری را قبول داشته باشیم و دولت مورد نظر مردم را بپذیریم.

    این مقام مسئول، با اشاره به پیام سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری و پاسخ ایشان، خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که با اذن مقام معظم رهبری وارد مذاکره در سطح بین   المللی شدیم و این مذاکرات مولودی به نام برجام داشته است، اما در عین حال همه سناریوهای مقابله با استکبار جهانی را هم آماده داریم.

    وی با بیان اینکه مذاکره در دنیای سیاست نوعی قدرت است، یادآور شد: یکی از اهرم های قدرت در دنیا مذاکره است و کشور ما این اهرم قدرت را در اختیار دارد و باید همه به آن پایبند باشیم.

    فرماندار لاهیجان گفت: تفکر بسیجی در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی پاسخگوی نیازهای حیاتی جامعه است و بسیج ارگان خاص و جدا نیست و همه باید بدانیم که از یک خانواده هستیم.

    احمدی اضافه کرد: در این چهار دهه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حاضر نشدیم به چیزی که استکبار از ما طلب می کرد، تن دهیم، زیرا کشور ما براساس نظر مردم رژیمی را سرنگون کرد و حکومت دیگری را روی کار آورد که بر مبنای اسلام و استکبارستیزی است.

    فرماندار لاهیجان، با بیان اینکه امروز ساختار و تشکیلات داعش نابود شده، اما تفکر داعش همچنان برقرار است، متذکر شد: داعش برای تسلط بر جهان اسلام طراحی و برنامه ریزی شده بود.

    وی پایه و اساس تفکر داعش را سه محور ایدئولوژیک تعصب، تکفیر و خشونت دانست و عنوان کرد: تئوریسین   های داعش افرادی معمولی و بی اطلاع نبودند، اما فکر نمی کردند که ایران بتواند در خارج از مرزهای خود حضور یابد با آنان مقابله کند.

    این مقام مسئول اظهار کرد: در دوره پهلوی، ایران در خاورمیانه به عنوان جزیره امن معرفی شده بود که این به خاطر منافعی بود که استکبار در این منطقه داشت، زیرا در هیچ کجای دنیا چنین منابعی دیده نمی شود.

    احمدی بیان کرد: شرکت های بزرگ نفتی، خاورمیانه را با منافع سرشار فسیلی در نظر می گیرند که سهم خاورمیانه از ذخایر نفتی جهان ۴۸ درصد و سهم این منطقه از ذخایر گاز حدود ۴۳ درصد است، اما سهم کل اروپا و اوراسیا از این ذخایر کمتر از ۱۰ درصد می باشد که ۶ درصد آن به روسیه تعلق دارد.

    وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید براساس سیاست نظام به استکبار جهانی اجازه نخواهد داد که به منابع کشور ما دست درازی کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25665

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *