×

فرماندار لاهیجان: تنها داشتن برنامه مهم نیست باید مسوولان از خود عملکرد نشان دهند

  • کد نوشته: 23797
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۷
  • 127 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ فرماندار شهرستان لاهیجان نیز در این مراسم گفت: لاهیجان شهرستانی ویژه است و توسعه آن بر سه محور کشاورزی، گردشگری و صنایع تبدیلی استوار شده است و این شهرستان ۱۰درصد برنج استان گیلان را تولید می کند و در سال جاری […]

    فرماندار لاهیجان: تنها داشتن برنامه مهم نیست باید مسوولان از خود عملکرد نشان دهند
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ فرماندار شهرستان لاهیجان نیز در این مراسم گفت: لاهیجان شهرستانی ویژه است و توسعه آن بر سه محور کشاورزی، گردشگری و صنایع تبدیلی استوار شده است و این شهرستان ۱۰درصد برنج استان گیلان را تولید می کند و در سال جاری یکصد و ۱۱هزارتن شلتوک و ۷۱هزارتن برنج سفید در آن تولید شده است. و این ها همه اثبات ادعای ویژه بودن شهرستان میباشد.

    سیدمحمد احمدی افزود: هدف همان اقتصاد مقاومتی و نقشه راهی است که مقام معظم رهبری ترسیم کرده است و همه باید در این چارچوب راهکار ارایه دهیم و پس از قریب ۴۰سال فقط ارایه برنامه کافی نیست بلکه باید مسوولان از خود عملکرد نشان دهند و داشتن برنامه فقط مهم نیست بلکه این برنامه ها باید تحقق پیدا کنند.

    وی اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش اقتصاد کشور و برون رفت از شرایط فعلی در کشور است و مقام معظم رهبری اخلاق و تعامل و رویکرد همه ما را بر همین مبنا مشخص کرده اند.

    وی با اشاره به گردشگریذیر بودن لاهیجان تصریح کرد: در شش ماه نخست امسال شهرستان لاهیجان پذیرای سه میلیون و ۵۰۰هزار نفر گردشگر بوده است که باید زیرساخت های لازم در این شهر فراهم شود تا جمعیت شناور نیز بتوانند از آن استفاده کند.

    فرماندار لاهیجان یادآورشد: برنامه هایی که از سوی شهرداری ارایه می شود باید قابلیت انجام را داشته باشد و مدیریت شهری باید رویکردش جذب بخش خصوصی باشد و کمک های دولت در اولویت دوم قرار گیرند.

    وی یادآورشد: طرح های خوب گردشگری در این شهر نظیر پارک بانوان و مجموعه حاجی آباد در این شهر در حال اجراست و دست نیاز به سوی کسانی که دل در گرو خدمت به این استان و شهرستان لاهیجان دارند دراز می کنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23797

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *