×

فرماندار لاهیجان: تنها دغدغه شورا و شهردار خدمت به مردم باشد

  • کد نوشته: 17491
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۱
  • 119 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان با بیان اینکه شورای شهر آینده باید از هم اکنون برنامه های کوتاه، بلند و میان مدت خود را طراحی کند، گفت: تنها دغدغه شورا و شهردار خدمت به مردم باشد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس سید محمد احمدی در دیدار با اعضای جدید شورای اسلامی شهر لاهیجان، اظهار کرد: […]

    فرماندار لاهیجان: تنها دغدغه شورا و شهردار خدمت به مردم باشد
  • فرماندار لاهیجان با بیان اینکه شورای شهر آینده باید از هم اکنون برنامه های کوتاه، بلند و میان مدت خود را طراحی کند، گفت: تنها دغدغه شورا و شهردار خدمت به مردم باشد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس سید محمد احمدی در دیدار با اعضای جدید شورای اسلامی شهر لاهیجان، اظهار کرد: شما منتخبین مردم در شورا اولین اصلی را که بایستی به آن توجه نمایید و سرلوحه کارتان قرار دهید انسجام، وحدت، یکدلی و رفتار اخلاق مدارانه است.

    فرماندار شهرستان لاهیجان افزود: شورای شهر آینده باید از هم اکنون برنامه های کوتاه، بلند و میان مدت خود را طراحی کند تا در طول خدمت خود براساس برنامه ریزی و هدفگذاری حرکت نماید.

    وی عنوان کرد: شورای چهارم و شهردار فعلی تا پایان دوره خود امورات مردم را با جدیت پیگیری کنند و به شایعات توجه نداشته باشند و تنها دغدغه شان خدمت به مردم باشد.

    این مقام مسئول با بیان اینکه شورای شهر و شهردار برای آشنایی بیشتر با مشکلات باید در شهر حضور فیزیکی مستمر داشته باشند، خاطرنشان کرد: شورا ماهیت نظارتی دارد و لذا سعی نکند در امور شهرداری دخالت مستقیم کند و همواره در کنار نظارت به عنوان بازوی موثر و کمک رسان به شهردار باشد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17491

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *