×

فرماندار لاهیجان خبر داد: کمک ۴ میلیارد ریالی مردم لاهیجان به خسارت دیده گان زلزله اخیر در استان کرمانشاه

  • کد نوشته: 25384
  • ۱۳۹۶-۰۸-۳۰
  • 138 بازدید
  • ۰
  • مردم شهرستان لاهیجان بالغ بر ۴ میلیارد ریال برای کمک به خسارت دیده گان زلزله اخیر در استان کرمانشاه جمع آوری کردند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سید محمد احمدی طی گفتگویی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری در جریان بازدید از مراحل جمع آوری و ارسال اقلام مورد نیاز زلزله زدگان کرمانشاه […]

    فرماندار لاهیجان خبر داد: کمک ۴ میلیارد ریالی مردم لاهیجان به خسارت دیده گان زلزله اخیر در استان کرمانشاه
  • مردم شهرستان لاهیجان بالغ بر ۴ میلیارد ریال برای کمک به خسارت دیده گان زلزله اخیر در استان کرمانشاه جمع آوری کردند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سید محمد احمدی طی گفتگویی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری در جریان بازدید از مراحل جمع آوری و ارسال اقلام مورد نیاز زلزله زدگان کرمانشاه در لاهیجان، اظهار داشت: در روزهای پس از زلزله کرمانشاه شاهد آن بودیم که مردم و مسئولین به ویژه هلال احمر، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر ادارات و نهادها در تعامل و هماهنگی با هم به عملیات امداد رسانی و تامین اقلام مورد نیاز هم وطنان آسیب دیده از زلزله مشغول هستند.

    فرماندار لاهیجان افزود: طی مدت پنج روز گذشته مردم شهرستان لاهیجان بالغ بر ۳/۸۱۷/۵۰۰/۰۰۰ میلیارد ریال نقدی و ۲۴۰/۰۰۰/۰۰۰ به صورت غیر نقدی برای کمک به خسارت دیده گان از زلزله اخیر در استان کرمانشاه جمع آوری کردند و مشارکت مطلوبی در سطح شهرستان برای کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده از حادثه دلخراش زلزله مشاهده می شود.

    رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان لاهیجان عنوان کرد: اقلام مورد نیاز جمع آوری شده از شهرستان لاهیجان برای کمک به آسیب دیدگان و زلزله زدگان غرب کشور شامل البسه گرم، چادر اسکان اضطراری، فرش و موکت، پتو، مواد بهداشتی، کلوچه، آب میوه، نان خشک و تازه، حبوبات، برنج، روغن، انواع کنسرو، کمپوت، شیر خشک و اقلام دارویی است.

    احمدی خاطرنشان ساخت: همچنین علاوه بر ارسال اقلام مذکور اکیپ های امدادی، بهداشتی و درمانی، تجهیزات خودرویی و یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل همراه با نیروهای امدادی و تخصصی به مناطق زلزله زده اعزام شده است.

    وی در پایان تصریح کرد: روند جمع آوری کمک های مردمی و اقلام ضروری و مورد نیاز برای ارسال به مناطق زلزله زده همچنان در شهرستان ادامه دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25384

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *