×

فرماندار لاهیجان خبر داد: ۶۶۲ میلیارد ریال تسهیلات رونق اقتصادی در لاهیجان پرداخت می شود

  • کد نوشته: 24773
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۶
  • 112 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، فرماندار شهرستان گفت: ۶۶۲میلیارد ریال تسیهلات رونق اقتصادی به منظور ایجاد اشتغال و کمک به بازسازی صنایع در این شهرستان پرداخت می شود. سید محمد احمدی عصر دوشنبه درجلسه اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال شهرستان لاهیجان اظهار داشت: با پرداخت این […]

    فرماندار لاهیجان خبر داد: ۶۶۲ میلیارد ریال تسهیلات رونق اقتصادی در لاهیجان پرداخت می شود
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، فرماندار شهرستان گفت: ۶۶۲میلیارد ریال تسیهلات رونق اقتصادی به منظور ایجاد اشتغال و کمک به بازسازی صنایع در این شهرستان پرداخت می شود.

    سید محمد احمدی عصر دوشنبه درجلسه اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال شهرستان لاهیجان اظهار داشت: با پرداخت این تسهیلات با همکاری بانک های عامل تا پایان سال جاری بیش از ۲۰هزار فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد خواهدشد. 

    وی افزود: ۱۳۲میلیارد ریال از طریق اداره جهادکشاورزی ، ۶۶میلیارد ریال از طریق اداره گردشگری شهرستان، ۳۹۷میلیارد ریال حدود ۵۰درصد آن هم از توسط اداره صنعت، معدن و تجارت برای ایجاد فرصت های شغلی و رفع مشکلات واحدهای صنعی و تولیدی و بخشی نیز از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مشاغل خانگی و تسهیلات پشتیبان پرداخت می شود. 

    به گفته وی ۳۰درصد این تسهیلات صرف سرمایه گذاری و ۷۰درصد آن هم به بازسازی و نوسازی اختصاص می یابند. 

    فرماندار لاهیجان گفت: مدیران شهرستان باید بخش اعظم وقت خود را به ایجاد اشتغال در شهرستان مصروف دارند تا شهرستان توان دریافت این تسهیلات را داشته باشد و در سال جاری سهم خود را در اشتغال اعم از گردشگری و جهادکشاروزی افزایش دهد و بانک هم باید کمک کنند. 

    احمدی یاد آورشد:مدیران باید از نحوه استفاده از ظرفیتهای شهرستان اطلاعات کافی داشته باشند تا بتوانند در فرایند سرمایه گذاری به تامین منابع مالی کمک نمایند.
     
    وی به نقش مدیران کل درتحقق برنامه های شهرستانی اشاره کرد و اظهارداشت:دستور استاندار بر این است که مدیران کل باید هفته ای یک بار درشهرستان حضور داشته باشند و با هماهنگی فرمانداری برنامه کار حوزه خود و نتایج اقدامات را طی صورتجلسه ای به استاندار اعلام کنند. 

    جلسه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال عصر روز دوشنبه به ریاست #فرماندار_لاهیجان ، با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان، مدیران شهرستان و جمعی از صاحبان صنایع بخش خصوصی در فرمانداری برگزار شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24773

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *