×

فرماندار لاهیجان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان : یکی از ملاک های ارزیابی مدیران دستگاه‌ها پیگیری به موقع تخصیص اعتبارات‌ یافته است

  • کد نوشته: 12855
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۸
  • 116 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهندس سید محمد احمدی روز دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لاهیجان با تشریح اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری افزود: تاکیدات رهبری در اقتصاد مقاومتی در سال جاری به عنوان یک نسخه شفابخش مورد توجه قرار گرفت و اقدام […]

    فرماندار لاهیجان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان : یکی از ملاک های ارزیابی مدیران دستگاه‌ها پیگیری به موقع تخصیص اعتبارات‌ یافته است
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهندس سید محمد احمدی روز دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لاهیجان با تشریح اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری افزود: تاکیدات رهبری در اقتصاد مقاومتی در سال جاری به عنوان یک نسخه شفابخش مورد توجه قرار گرفت و اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دادیم که در واقع سال مقاوم سازی اقتصادی بود.

    ایشان تصریح کرد: در این سال با کمترین امکانات از بیشترین ظرفیت ها استفاده شد و همواره به عنوان دولتمردان راهی که انتخاب می کنیم باید تمام تلاش خود را مصروف تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت نماییم.

    وی اظهارداشت: در کمیته برنامه ریزی سال جاری برای شهرستان لاهیجان بیش از ١٨٠میلیارد و ۴٠٠ میلیون ریال از چهار منبع بودجه تنظیم و مصوب شد که این اعتبارات ۴٨ درصد نسبت به سال ٩۴ افزایش داشت.

    مهندس احمدی در ادامه عنوان کرد؛یکی از ملاک های ارزیابی مدیران دستگاه‌ها پیگیری به موقع تخصیص اعتبارات‌ یافته است.

    فرماندار لاهیجان یادآورشد: سهم عقب ماندگی شهرستان و محرومیت ها باید از طریق بودجه ها جبران شود و مدیران دستگاهها باید سهم خود را از ادارات کل مربوطه دریافت کنند.

    وی ادامه داد: برخوداری این شهرستان در برخی شاخص ها مانند راه و آب بالاست مثلا در برخورداری از آب سالم ٩٩ درصد است ولی از نظر کیفیت خدمات مشکل دارد و زیرساخت های آن قدیمی و مربوط به ۵٠ سال قبل است.

    آقایی کارشناس سازمان برنامه و بودجه گیلان نیز در این جلسه گفت: بر اساس تخصییص ٩ ماهه ، میانگین تخصیص اعتبارات استانی تاکنون ٣٠ درصد بوده است که این تخصیص ممکن است تا آخر سال تغییر پیدا کند.

    وی اظهارداشت: میانگین تخصیص شهرستان لاهیجان ۴٢ درصد است که نسبت به استان وضعیت بهتری دارد .

    در آخرین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لاهیجان ، درصد تخصیص و یا عدم تخصیص هر یک از دستگاه ها و ادارات دولتی شهرستان لاهیجان و مشکلات ناشی از عدم تخصیص اعتبارات بررسی شد و مدیران دستگاهها مشکلات و تحقق برنامه های خود را اعلام کردند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12855

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *