×

فرماندار لاهیجان: راه ۵ روستای لاهیجان مسدود است

  • کد نوشته: 54429
  • ۱۳۹۸-۱۱-۲۵
  • 127 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان از مسدود بودن راه چهار روستا در مناطق صعب العبور بخش مرکزی خبر داد و اضافه کرد:‌ یک روستا در بخش رودبنه نیز دچار انسداد راه شده و راهداران در حال پاکسازی مسیر هستند. به گزارش گیل و دیلم ،سیداسماعیل میرغضنفری در گفت وگویی، بحران شهرستان را همچنان بحران برق دانست؛ نه برف و اظهار […]

    فرماندار لاهیجان: راه ۵ روستای لاهیجان مسدود است
  • فرماندار لاهیجان از مسدود بودن راه چهار روستا در مناطق صعب العبور بخش مرکزی خبر داد و اضافه کرد:‌ یک روستا در بخش رودبنه نیز دچار انسداد راه شده و راهداران در حال پاکسازی مسیر هستند.

    به گزارش گیل و دیلم ،سیداسماعیل میرغضنفری در گفت وگویی، بحران شهرستان را همچنان بحران برق دانست؛ نه برف و اظهار کرد:‌ متاسفانه قطع برق از همان ساعات اولیه بارش برف همه اقدامات ما را تحت الشعاع قرار داد.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر کلیه راه های اصلی و فرعی شهرهای لاهیجان و رودبنه باز است، افزود: تردد بین شهری در لاهیجان جریان دارد و عبور و مرور برقرار است.

    فرماندار لاهیجان از مسدود بودن راه چهار روستا در مناطق صعب العبور بخش مرکزی خبر داد و اضافه کرد:‌ یک روستا در بخش رودبنه نیز دچار انسداد راه شده و راهداران در حال پاکسازی مسیر هستند.

    میرغضنفری با بیان اینکه مشترکین آب شهری و روستایی با افت فشار مواجه هستند؛ نه قطع آب، ادامه داد: افت فشار به واسطه قطع برق اتفاف افتاده و همشهریان را دچار مشکلات کرده است.

    وی از برق دار شدن ۹۵ درصدی شبکه های توزیع بخش مرکزی خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ پنج درصد باقی مانده به دلیل شکستن تیر برق بوده که تا عصر امروز برطرف می شود.

    فرماندار لاهیجان متذکر شد:‌ در بخش رودبنه نیز ۶۰ درصد مشترکین برق دارند و ۴۰ درصد باقی مانده تا ظهر فردا برق دار خواهند شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54429

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *