×

فرماندار لاهیجان: طرح های شهرداری با ظرفیت بخش خصوصی اجرا شود

  • کد نوشته: 15072
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۷
  • 130 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان گفت: در اجرای طرح ها توسط شوراها و شهرداری ها باید از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده شود و در انتظار اعتبارات بخش دولتی نباشیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان،مهندس سید محمد احمدی در مراسم بهره برداری از طرح زمین ورزشی با چمن مصنوعی […]

    فرماندار لاهیجان:  طرح های شهرداری با ظرفیت بخش خصوصی اجرا شود
  • فرماندار لاهیجان گفت: در اجرای طرح ها توسط شوراها و شهرداری ها باید از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده شود و در انتظار اعتبارات بخش دولتی نباشیم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان،مهندس سید محمد احمدی در مراسم بهره برداری از طرح زمین ورزشی با چمن مصنوعی و کلنگ زنی اولین پارک بانوان شهر لاهیجان، اظهار کرد:وعده احداث پارک بانوان در شهر لاهیجان از قبل داده شده بود که هم اکنون به تحقق پیوست.

    فرماندار شهرستان لاهیجان افزود:در اجرای طرح ها توسط شوراها و شهرداری ها باید از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده شود و نباید در انتظار اعتبارات بخش دولتی باشند و کسانی که به عنوان شورا انتخاب می شوند باید بدانند که منابع دولتی محدود است و باید شهرداری ها با کمک اعضای شوراها به منظور اجرای طرح های عمرانی برای شهرها تولید ثروت نمایند.

    وی تصریح کرد:مدیریت شهری در این زمینه خوب عمل کرده است و علاوه بر اعتباراتی که از دولت گرفته شده توانسته از ظرفیت ها و منابع شهر خوب استفاده کند.

    این مقام مسئول به انتخابات به عنوان رویداد مهم ماه آینده اشاره کرد و یادآور شد:فرمانداری به عنوان مجری انتخابات بر مبنای قانون و استفاده از مشارکت حداکثری عمل می کند.

    احمدی خاطرنشان کرد:مشارکت حداکثری ضامن بقا و تضمین کننده حضور ایران در عرصه های بین المللی است و این مشارکت حداکثری پشتیبانی ارزشمندی برای کشور است و جمهوری اسلامی توانسته است با داشتن حضور حداکثری مردم در مقابل استکبار بایستد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15072

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *