×

فرماندار لاهیجان عنوان کرد: تلاش خبرنگاران متعهد؛نقطه امید تلاشگران عرصه خدمت

  • کد نوشته: 19171
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۸
  • 180 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان گفت: تلاش خبرنگاران متعهد و متخصص در ایفای رسالت بزرگ اطلاع رسانی،نقطه امیدی برای تمامی تلاشگران عرصه خدمت خواهد بود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید محمد احمدی پور با گرامیداشت روز خبرنگار،اظهار کرد: نظام تصمیم گیری در جامعه با تکیه بر عنصر ارتباطات و رسانه که مزین به حق‌ جویی، […]

    فرماندار لاهیجان عنوان کرد: تلاش خبرنگاران متعهد؛نقطه امید تلاشگران عرصه خدمت
  • فرماندار لاهیجان گفت: تلاش خبرنگاران متعهد و متخصص در ایفای رسالت بزرگ اطلاع رسانی،نقطه امیدی برای تمامی تلاشگران عرصه خدمت خواهد بود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید محمد احمدی پور با گرامیداشت روز خبرنگار،اظهار کرد: نظام تصمیم گیری در جامعه با تکیه بر عنصر ارتباطات و رسانه که مزین به حق‌ جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی است تعالی می یابد.

    فرماندار شهرستان لاهیجان افزود: بی شک در ایران اسلامی،تلاش خبرنگاران متعهد و متخصص در ایفای رسالت بزرگ اطلاع رسانی جهت انعکاس فعالیت ها و رفع تنگناها و مشکلات مردم که دغدغه همه مسئولان نظام است نقطه امیدی برای تمامی تلاشگران عرصه خدمت خواهد بود.

    وی ۱۷ مرداد را یادآور اراده عمل مجاهدانه مردان و زنانی دانست که برای بازگویی و انعکاس حقیقت،پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.

    این مقام مسئول خاطرنشان کرد: خبرنگاران استان صادقانه و خالصانه در عرصه خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و انعکاس خدمات نظام مقدس اسلامی و اقدامات و فعالیت های دولت در حوزه های گوناگون تلاش می‌کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19171

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *