×

فرماندار لاهیجان عنوان کرد: نباید نقش کلیدی و اساسی معلم را محدود به آموزش و پرورش کنیم

  • کد نوشته: 15050
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۷
  • 143 بازدید
  • ۰
  • اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۹۶ به ریاست فرماندار لاهیجان تشکیل شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، مهندس سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش سال جاری با توجه به احداث آموزشگاه دارالقرآن در شهرستان افزود: آموزش […]

    فرماندار لاهیجان عنوان کرد: نباید نقش کلیدی و اساسی معلم را محدود به آموزش و پرورش کنیم
  • اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۹۶ به ریاست فرماندار لاهیجان تشکیل شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، مهندس سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش سال جاری با توجه به احداث آموزشگاه دارالقرآن در شهرستان افزود: آموزش و پرورش باید توسط معلمین خبره دانش آموزان را ازپایه با داستان های قرآنی آشنا کنند و دفاع از حق را با توجه به آموزه های دینی در دانش آموزان نهادینه کند.

    ایشان با اشاره به پیش رو بودن هفته معلم خاطرنشان کرد: نباید نقش کلیدی و اساسی معلم را محدود به آموزش و پرورش کنیم؛ بلکه معلم در همه زمینه های تربیتی، تعلیمی و آموزشی نقش آفرین است.

    همه ما موظفیم تا از مقام معلم تجلیل کنیم و همه ادارات باید برنامه مدونی برای هفته بزرگداشت مقام معلم داشته باشند.

    ایشان با تاکید بر جایگاه رفیع آموزش و پرورش در جامعه تصریح کرد: کمک به این نهاد مهم و تاثیر گذار باعث حل شدن بسیاری از مسائل و مشکلات موجود در جامعه خواهد شد.

    رئیس شورای آموزش و پرورش در پایان افزود: اولیاء و فرهنگیان محترم باید انتخابات و ارکان مهم آن را برای دانش آموزان علی الخصوص رای اولی ها تبیین شود چون به واسطه حضورشان در انتخابات و مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور وارد مرحله جدیدی از زندگی شان می شوند و با شرکت در این انتخابات به خودباوریی می رسند که بزرگ شده اند، چون به نظر و رای آن ها نیز اهمیت داده می شود.

    بی شک حضور این تعداد از رای اولی ها در انتخابات این دوره می تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات موثر باشند. جوانان و نوجوانانی که به گفته امام خمینی (ره) چشم امید و آینده سازان انقلاب اسلامی هستند. نوجوانانی که برای اولین بار می خواهند شعور سیاسی خود را بسنجند..

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15050

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *