×

فرماندار لاهیجان عنوان کرد: کمک رسانی شبانه روز موکب لاهیجان در نجف به ۶ هزار زائر

  • کد نوشته: 24378
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۸
  • 140 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان با بیان اینکه کاروان کمک های مردمی این شهرستان به ارزش بالغ بر ۳ میلیارد ریال به عراق اعزام شد، افزود: موکب شهرستان لاهیجان در نجف ظرفیت کمک رسانی به ۶ هزار نفر زائر را دارد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، سید محمد احمدی در حاشیه بدرقه کاروان کمک های مردمی شهرستان لاهیجان […]

    فرماندار لاهیجان عنوان کرد:  کمک رسانی شبانه روز موکب لاهیجان در نجف به ۶ هزار زائر
  • فرماندار لاهیجان با بیان اینکه کاروان کمک های مردمی این شهرستان به ارزش بالغ بر ۳ میلیارد ریال به عراق اعزام شد، افزود: موکب شهرستان لاهیجان در نجف ظرفیت کمک رسانی به ۶ هزار نفر زائر را دارد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، سید محمد احمدی در حاشیه بدرقه کاروان کمک های مردمی شهرستان لاهیجان به سمت عراق، اظهار کرد: شهرستان برای اولین سال دارای موکب در نجف اشرف شده و این کمک ها بخشی از کمک های داوطلبانه است که توسط مردم جمع آوری و ارسال می شود.

    فرماندار لاهیجان با بیان اینکه کاروان مذکور در قالب پنج کامیون به ارزش تقریبی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعزام می شود، افزود: موکب شهرستان لاهیجان در نجف ظرفیت کمک رسانی به ۶ هزار نفر زائر در شبانه روز با پذیرایی سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام را دارد و قادر است که یک هزار نفر را در نجف اسکان دهد.

    وی تصریح کرد: در سال های گذشته مردم شهرستان لاهیجان به عنوان معین به موکب های شهرستان های رودسر و لنگرود کمک می کردند.

    احمدی یادآور شد: از بین داوطلبان زیادی که برای انجام خدمت به زائران اربعین در این شهرستان وجود داشتند، حدود ۵۰ نفر به عنوان خادمان موکب شهرستان لاهیجان در نجف اشرف استقرار یافته اند تا به صورت داوطلبانه به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24378

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *