×

فرماندار لاهیجان: کتاب و کتابخوانی یکی از مهم ترین پایه های فرهنگی است

  • کد نوشته: 25143
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۵
  • 111 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان با اشاره به سیاست های روشن و تاثیرگذار دولت تدبیر و امید برای توسعه فرهنگی، گفت: یکی از مهم ترین پایه های فرهنگی، عرصه کتاب و کتابخوانی است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید محمد احمدی در دیدار رئیس و پرسنل کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان که به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار […]

    فرماندار لاهیجان: کتاب و کتابخوانی یکی از مهم ترین پایه های فرهنگی است
  • فرماندار لاهیجان با اشاره به سیاست های روشن و تاثیرگذار دولت تدبیر و امید برای توسعه فرهنگی، گفت: یکی از مهم ترین پایه های فرهنگی، عرصه کتاب و کتابخوانی است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید محمد احمدی در دیدار رئیس و پرسنل کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان که به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد، ضمن تسلیت و همدردی با مردم حادثه دیده کرمانشاه در زلزله اخیر و از دست دادن هموطنان عزیز، هفته کتاب و کتابخوانی را گرامیداشت و اظهار کرد: کتابخوانی یکی از ابزارهای رشد و تعالی انسان و مورد پیشرفت جامعه است.

    وی ضمیر توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی را مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) عنوان کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب از کتابخوانی به عنوان یک وظیفه ملی و واجب شرعی یاد کرده و تحقق فرایند کمال بشری را به وسیله کتاب میسر دانسته اند.

    فرماندار لاهیجان، با اشاره به سیاست های روشن و تاثیرگذار دولت تدبیر و امید برای توسعه فرهنگی، گفت: یکی از مهم ترین پایه های فرهنگی، عرصه کتاب و کتابخوانی است که با برنامه هایی که در این رابطه تدوین شده، امیدواریم شاهد رشد شاخص ها در حوزه فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشیم.

    این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی از عوامل بالا بردن سرانه کتابخوانی در شهرستان ورود بخش خصوصی می باشد که در این حوزه بسیار راهگشا خواهد بود.

    احمدی، از خدمات و تلاش‌های اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان قدردانی و لوحی به رسم یادبود به پاس خدمات و زحمات آنها در بخش فرهنگی جامعه اهدا کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25143

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *