×

فرماندار لاهیجان: مردم را با فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی آشنا کنیم

  • کد نوشته: 14782
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۱
  • 114 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان یکی از مهمترین زمان ها برای هدایت جوانان را ایام نیمه شعبان عنوان کرد و گفت: باید تمام توان خود را بگذاریم تا مردم را با فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی آشنا کنیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس سید محمد احمدی،فرماندار شهرستان لاهیجان در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و شورای […]

    فرماندار لاهیجان:  مردم را با فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی آشنا کنیم
  • فرماندار لاهیجان یکی از مهمترین زمان ها برای هدایت جوانان را ایام نیمه شعبان عنوان کرد و گفت: باید تمام توان خود را بگذاریم تا مردم را با فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی آشنا کنیم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس سید محمد احمدی،فرماندار شهرستان لاهیجان در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و شورای قرآنی شهرستان، اظهار کرد: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی برای ما بسیار با اهمیت است چرا که سیاست گذاری فعالیت های فرهنگی و کنترل آسیب ها و هدایت صحیح جامعه در این جلسات انجام می شود.

    وی افزود: ستاد شئون فرهنگی ستاد فرماندهی است که باید با ظرافت رهبری و هدایت کند و همه ارگان های مرتبط می بایست در این امر یاری رسان باشند و همراهی کنند.

    این مقام مسئول با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه انقلاب و فرهنگ ایرانی – اسلامی است،تصریح کرد:امروزه دشمنان نظام بابت یک سخنرانی رهبر عزیزمان جلسات متعددی برای کارشناسی و تحلیل آن برگزار می کنند. در حمله بی خردانه اخیر ترامپ به سوریه نیز ایران اقتدار خود را نشان داد و با صراحت موضع گرفت و دشمنان پریشان شدند و مرتب جلساتی را برگزار می کنند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان یکی از مهمترین زمان ها برای هدایت جوانان را ایام نیمه شعبان عنوان کرد و گفت: باید تمام توان خود را بگذاریم تا ضمن اینکه مردم را با فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی آشنا کنیم، با برگزاری مراسم ها و جشن ها آنها را شاد کرده و شور و نشاط را به مردم هدیه دهیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14782

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *