×

فرماندار لاهیجان مطرح کرد: اهمیت اولویت منافع مردم به منافع حزبی و شخصی

  • کد نوشته: 24269
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۶
  • 119 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان ترجیح منافع مردم به منافع حزبی و شخصی و تقویت اعتماد اجتماعی را با اهمیت خواند و آنرا را لازمه رفع مشکلات دانست. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان با محمد احمدی فرماندار لاهیجان و نماینده مجلس شورای اسلامی، در محل شورای اسلامی […]

    فرماندار لاهیجان مطرح کرد: اهمیت اولویت منافع مردم به منافع حزبی و شخصی
  • فرماندار لاهیجان ترجیح منافع مردم به منافع حزبی و شخصی و تقویت اعتماد اجتماعی را با اهمیت خواند و آنرا را لازمه رفع مشکلات دانست.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان با محمد احمدی فرماندار لاهیجان و نماینده مجلس شورای اسلامی، در محل شورای اسلامی شهر برگزار شد.

    فرماندار لاهیجان نیز در این جلسه طی سخنانی، شورا و شهرداری را امانتدار مردم دانست و افزود: باید در زمینه بودجه و میزان تحقق آن شفاف سازی لازم صورت گیرد و مردم از تمامی ابعاد کارهای شهرداری آگاه باشند.
    احمدی گفت: شورای دور پنجم ترکیبی از تجربه، علم بوده و این موضوع یک فرصت ارزشمند برای لاهیجان است.
    وی ترجیح منافع مردم به منافع حزبی و شخصی و تقویت اعتماد اجتماعی را با اهمیت خواند و آنرا را لازمه رفع مشکلات دانست.
    فرماندار با اشاره به اینکه این شورا حاصل خرد جمعی مردم لاهیجان است و انتظار می رود با حرکت قانونمند و ضابطه مند در ادامه کار نیز بتواند اعتماد عمومی را مجدد جلب کند، افزود: پر حاشیه ترین بحث شورای دور پنجم در کلیه شهرها انتخاب شهردار بوده و بعد از انتخاب شهردار لاهیجان، همه به رأی نمایندگان مردم در پارلمان شهری احترام گذاشتند و حاشیه ها از بین رفت.

    احمدی با بیان اینکه مبنای رفتار ما باید بر اساس قانون و عمل به قانون باشد، افزود: همه ما باید به قوانین هر چند مخالف نظر و سلیقه شخصی مان باشد احترام بگذاریم.

    فرماندار لاهیجان در پایان برای شهردار جدید آرزوی موفقیت کرد و از وی خواست برنامه محوری را در اولویت امورات قرار دهد، باید بر اساس قانون شهرسازی به حاشیه شهر توجه ویژه‌ای شود و از همه ظرفیت‌ها علی الخصوص قوای ۳ گانه شهرستان برای پیشبرد امورات شهری استفاده کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24269

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *