×

فرماندار لاهیجان : نگاه دولت دوازدهم نگاه توسعه مدارانه در آموزش و پرورش است

  • کد نوشته: 22020
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۱
  • 121 بازدید
  • ۰
  • فصل جدید علم و دانش با نواختن زنگ مهر و مقاومت در لاهیجان آغاز شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ سال تحصیلی جدید در لاهیجان با نواختن زنگ مهر ، مقاومت و ایثار طی مراسمی با حضور مسوولان در این شهرستان آغاز شد. فرماندار شهرستان لاهیجان در […]

    فرماندار لاهیجان : نگاه دولت دوازدهم نگاه توسعه مدارانه در آموزش و پرورش است
  • فصل جدید علم و دانش با نواختن زنگ مهر و مقاومت در لاهیجان آغاز شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ سال تحصیلی جدید در لاهیجان با نواختن زنگ مهر ، مقاومت و ایثار طی مراسمی با حضور مسوولان در این شهرستان آغاز شد.

    فرماندار شهرستان لاهیجان در مراسم آغاز بازگشایی مدارس لاهیجان در هنرستان دخترانه شیخ فضل الله نوری این شهر گفت: فتح قله‌های علم و دانش با اخلاق و با هدایت رهبران دینی و رهبر فرزانه انقلاب نصیب کشور شده است و نباید نا امیدی در جامعه ایجاد کنیم.

    سید محمد احمدی افزوزد: توفیقات در آموزش و پرورش لاهیجان بر اساس یک رویکرد معقول و منطقی و تلاش و با برنامه ریزی بدست آمده است، اتفاقی و تصادفی نبوده است.

    رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان اظهارداشت: کسب موفقیت ها توسط دانش آموزان شهرستان در عرصه های مختلف علم و دانش نشان دهنده طراوت و شادابی آموزش و پرورش آن است. 

    وی تصریح کرد: نگاه دولت دوازدهم نگاه توسعه مدارانه در آموزش و پرورش است و دورنمای آن دورنمای خوبی خواهد بود. 

    مراسم بازگشایی مدارس شهرستان لاهیجان صبح روز شنبه در هنرستان حرفه ای دولتی شیخ فضل الله نوری این شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم و مسوولان آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و مسوولان این شهرستان انجام شد.
     
    لاهیجان با داشتن دو بخش مرکزی و رودبنه، دو آموزش و پرورش مستقل است که آموزش و پرورش بخش مرکزی آن ۱۶۷ مدرسه ابتدایی تا دبیرستان و حدود ۲۱هزار دانش آموز و یک هزار و ۵۷۰ کادر آموزشی و غیرآموزشی دارد و آموزش و پرورش بخش رودبنه نیز حدود پنج هزار دانش آموز دارد.  

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22020

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *