×

فرماندار لاهیجان: نیروی انتظامی زمینه ساز استقرار سلامت و امنیت جامعه اسلامی است

  • کد نوشته: 23035
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۴
  • 236 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان هفته نیروی انتظامی را فرصت مغتنمی دانست برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است. سید محمد احمدی، فرماندار شهرستان لاهیجان در گفت وگو با ایسنا منطقه گیلان، ضمن تبریک هفته […]

    فرماندار لاهیجان:  نیروی انتظامی زمینه ساز استقرار سلامت و امنیت جامعه اسلامی است
  • فرماندار لاهیجان هفته نیروی انتظامی را فرصت مغتنمی دانست برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

    سید محمد احمدی، فرماندار شهرستان لاهیجان در گفت وگو با ایسنا منطقه گیلان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، اظهار کرد: همه ما قدردان تلاش های ارزنده و عملکرد موثر کلیه فرماندهان، مسئولان و آحاد کارکنان ناجا در شهرستان هستیم که توانسته اند با تدبیر، تعهد، علاقه و پشتکار جایگاه امنیت شهرستان را ارتقا دهند.

    وی با بیان اینکه برقراری و حفظ آرامش، نظم و امنیت اصلی ترین هدف و ماموریت نیروی انتظامی است، افزود: آرامش و امنیت ما مرهون همت، عزم و تلاش مضاعف فرماندهان و کارکنان خدومی است که با اعتقاد و التزام به اصل ولایت و اطاعت از فرماندهی معظم کل قوا در ادامه راه شهدای گرانقدر و ایثارگران سرافراز با استفاده از همه ظرفیت های سازمانی در عرصه خدمت به مردم عزیز میهن اسلامی نقش آفرینی می کنند.

    این مقام مسئول هفته نیروی انتظامی را فرصت مغتنمی دانست برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

    احمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا، خاطرنشان کرد: امیدوارم نیروی انتظامی در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه ولایتمدار شهرستان لاهیجان موفق عمل کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23035

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *