×

فرماندار لاهیجان: هرکس با هر ظرفیتی که دارد برای ایجاد کار و فعالیت اقتصادی استفاده کند

  • کد نوشته: 16815
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۴
  • 114 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان با بیان اینکه اشتغال به معنای پشت میز نشینی نیست، گفت: تحصیلکرده ها هم باید به دنبال مهارت آموزی بروند و هرکس با هر ظرفیتی که دارد برای ایجاد کار و فعالیت اقتصادی استفاده کند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، مهندس سید محمد احمدی در […]

    فرماندار لاهیجان: هرکس با هر ظرفیتی که دارد برای ایجاد کار و فعالیت اقتصادی استفاده کند
  • فرماندار لاهیجان با بیان اینکه اشتغال به معنای پشت میز نشینی نیست، گفت: تحصیلکرده ها هم باید به دنبال مهارت آموزی بروند و هرکس با هر ظرفیتی که دارد برای ایجاد کار و فعالیت اقتصادی استفاده کند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، مهندس سید محمد احمدی در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان لاهیجان، بر گسترش فعالیت های این بخش با تقویت بنیه اقتصادی خانوارهای روستایی تاکید کرد.

    وی گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی طرح هایی نظیر افزایش تولید راتون(برداشت دوم محصول برنج) در شهرستان لاهیجان، پرورش شترمرغ و موضوع بسته بندی عسل در سطح شهرستان پیگیری و اجرا و به عنوان طرح های الگویی در شهرستان معرفی خواهند شد.

    فرماندار لاهیجان به اهمیت موضوع تسهیل و حمایت از سرمایه گذاری، کارآفرینی و اشتغال در راستای عملیاتی شدن برنامه های توسعه ای در شهرستان لاهیجان به منظور فراهم کردن اجرای بیشتر بستر فعالیت ها در اقتصادی مقاومتی اشاره کرد و گفت: اشتغال به معنای پشت میز نشینی نیست و تحصیلکرده ها هم باید به دنبال مهارت آموزی بروند و هرکس با هر ظرفیتی که دارد برای ایجاد کار و فعالیت اقتصادی استفاده کند.

    وی اظهار کرد: با خرد جمعی و در کنار هم بودن مدیران و استفاده از ظرفیت های درونی می توان راهکارهای ایجاد اشتغال و فعالیت برای جوانان و شرایط خودکفایی اقتصادی را فراهم کرد تا اقتصاد کشور کمتر وابستگی به نفت داشته باشند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16815

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *