×

فرماندار لاهیجان: چابکی دولت تدبیر و امید را در کابینه جدید مشاهده خواهیم کرد

  • کد نوشته: 16384
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۹
  • 212 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان گفت: ۲۳ میلیون نفر در کل کشور بدون اینکه چیزی دریافت کنند به دولت دکتر روحانی بله گفتند و این فرصتی دیگر برای دولت تدبیر و امید است. به گزارش «پایگاه خبری گیل ودیلم»،مهندس سید محمد احمدی در نشست با کارشناسان امر برگزاری انتخابات در فرمانداری لاهیجان، اظهار کرد: هیچ پروژه‌ای مثل انتخابات […]

    فرماندار لاهیجان:  چابکی دولت تدبیر و امید را در کابینه جدید مشاهده خواهیم کرد
  • فرماندار لاهیجان گفت: ۲۳ میلیون نفر در کل کشور بدون اینکه چیزی دریافت کنند به دولت دکتر روحانی بله گفتند و این فرصتی دیگر برای دولت تدبیر و امید است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل ودیلم»،مهندس سید محمد احمدی در نشست با کارشناسان امر برگزاری انتخابات در فرمانداری لاهیجان، اظهار کرد: هیچ پروژه‌ای مثل انتخابات حساس نیست و به همین دلیل این امر مهم به وزارت کشور محول شده است و این سازمان هم به نیروهای زبده و کارکشته نیاز دارد.

    وی ادامه داد: از هشتمین ماه سال ۹۵ که جلسه ستاد انتخابات در فرمانداری آغاز شد تا ۲۹ اردیبهشت ۹۶ جلسات و نشست‌های متعددی برگزار کردیم تا بتوانیم انتخاباتی در سایه امنیت و آرامش برگزار کنیم و در این انتخابات مولفه دقت در اولویت اصلی ما قرار گرفت و اگر در جایی قدری بی دقتی رخ داد، به خاطر این است که انسان جائزالخطاست، اما در عین حال بر همگان اثبات شد که مجموعه فرمانداری بسیار امین هستند.

    فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه انتخابات یک برنده دارد و یک بازنده، تصریح کرد: شاید نتوان همه گروه‌ها را راضی نگه داشت زیرا آنهایی که بازنده میدان خواهند بود رضایت کافی ندارند.

    احمدی عنوان کرد: از یک طرف ما دولت حاکمی بودیم که باید انتخابات برگزار می کردیم و از طرفی دیگر قانون و رئیس جمهور وجود داشت که خود یکی از کاندیداها بود لذا تا روز های آخر مجموعه وزارت کشور را به اصل بی طرفی خواندند و این غیرمنصفانه است که به مجموعه دولت نقد بی ‌اساس وارد شود زیرا هیچ جانبداری انجام نگرفت.

    مقام عالی دولت در شهرستان لاهیجان عنوان کرد: دولتمردان در مقابل همه نقدهای غیر کارشناسانه سعه ‌صدر داشته باشند. هرکسی که ادعای دیگری جز نتیجه انتخابات دارد می تواند از راه قانونی وارد عمل شود.

    وی گفت: اعضای ستاد برگزاری انتخابات شب‌ها و روزها بدون هیچ مزد و مواجبی زحمت کشیدند و امروز شرمنده هیچ چیزی نیستند.

    احمدی متذکر شد: امروز انتخابات تمام شده و همه افکار و جناح ها برای ما محترم هستند اما دیگر مکلفیم با سیاست های دولت جدید که ان شاءالله چند وقت دیگر حکم شروع به کار را از دستان مبارک مقام معظم رهبری دریافت می کنند، پیش برویم.

    فرماندار لاهیجان خاطرنشان کرد: قطعا چابکی دولت تدبیر و امید را در کابینه جدید مشاهده خواهیم کرد. بنابراین با رعایت کمال اخلاق و جدا از هر تفکری برای پویایی نظام تلاش کنیم.

    وی با بیان اینکه ۹۰ درصد مردم لاهیجان پای صندوق‌های رای رفتند، افزود: ۸۲ هزار نفر در شهرستان و در کل کشور ۲۳ میلیون نفر بدون اینکه چیزی دریافت کنند به دولت دکتر روحانی بله گفتند و این فرصتی دیگر برای دولت تدبیر و امید است.

    احمدی یادآور شد: به نوبه خود از کلیه عوامل برگزاری انتخابات اعم از شورای تامین، هیئت های اجرایی، بازرسی، نظارت، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که شرایط مطلوب در برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16384

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *