×

فرماندار لنگرود خبر داد: افتتاح سد پهلوان بست لنگرود در آینده نزدیک

  • کد نوشته: 31109
  • ۱۳۹۷-۰۲-۰۷
  • 75 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لنگرود از افتتاح سد پهلوان بست این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سید رضا جوادپور عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب زراعی این شهرستان اظهار کرد: باید تلاش کنیم با صبر و حوصله، وحدت، آرامش و بدون دغدغه و نگرانی سال زراعی را […]

    فرماندار لنگرود خبر داد: افتتاح سد پهلوان بست لنگرود در آینده نزدیک
  • فرماندار لنگرود از افتتاح سد پهلوان بست این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سید رضا جوادپور عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب زراعی این شهرستان اظهار کرد: باید تلاش کنیم با صبر و حوصله، وحدت، آرامش و بدون دغدغه و نگرانی سال زراعی را در کنار کشاورزان طی کنیم.

    وی حضور پررنگ و مستمر مسئولان آبیاری، جهاد کشاورزی، دهیاران و شوراها در کنار کشاورزان برای کاهش درگیری‌های حاصل از مشکلات آبی را ضروری دانست و افزود: سرعت عمل در اجرای پروژه‌های تعریف‌شده در حوزه آب می‌تواند در حل مشکلات آب زراعی کارگشا باشد.

    فرماندار لنگرود ترغیب کشاورزان به بیمه کردن محصولات کشاورزی را ضروری خواند و تصریح کرد: موضوع بیمه کشاورزی باید به‌طور جد موردتوجه قرار گیرد تا کشاورزان بتوانند در مواجه با حوادث احتمالی ضرر محصولات خود را دریافت کنند.

    وی از افتتاح سد پهلوان بست در طی یک ماه آینده در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: بازدید از سد شلمانرود برای آب خوردن زمین‌های کشاورزی منطقه، آماده‌سازی سد گالشکلام و حفر چاه، لایروبی و بازسازی رودخانه‌ها و نهرها برای تأمین آب و رفع مشکل آب زراعی لنگرود ضروری است.

    جوادپور با تأکید برای بروز رسانی تمام ایستگاه‌های پمپاژ دیزلی قابل‌استفاده در لنگرود بیان کرد: فرآیند مدیریت آب امری ضرورت دارد که برای این امر فراهم کردن زیرساخت‌های کشاورزی ضروری است/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31109

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *