×

فرماندار لنگرود: شهرداران و بخشداران بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

  • کد نوشته: 15720
  • ۱۳۹۶-۰۲-۱۲
  • 124 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه یکی از پایه های نظام جمهوری اسلامی انتخابات است، افزود: شهرداران و بخشداران با فراهم نمودن بسترهای لازم برای جذب مشارکت حداکثری تلاش کنند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه یکی از پایه‌های نظام جمهوری اسلامی انتخابات است،افزود: شهرداران و بخشداران با […]

    فرماندار لنگرود: شهرداران و بخشداران بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند
  • فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه یکی از پایه های نظام جمهوری اسلامی انتخابات است، افزود: شهرداران و بخشداران با فراهم نمودن بسترهای لازم برای جذب مشارکت حداکثری تلاش کنند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه یکی از پایه‌های نظام جمهوری اسلامی انتخابات است،افزود: شهرداران و بخشداران با فراهم کردن بسترهای لازم برای جذب مشارکت حداکثری تلاش کنند.

    سید رضا جوادپور در نشست با معاونین، بخشداران و شهرداران این شهرستان با اشاره به تلاش برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای با عمل منویات مقام معظم رهبری خواسته اصلی ما در انتخابات است.

    وی افزود: انتخابات امروز از حساسیت ویژه ای برای کشور برخوردار است و اگر امروز امنیت و آرامش در کشور حاکم است و دشمن نمی‌تواند تعرضی بکند یکی به برکت خون شهدا و دیگری حضور حماسی مردم در عرصه های انتخابات و راهپیمایی ها است.

    فرماندار لنگرود با بیان اینکه یکی از پایه های نظام جمهوری اسلامی انتخابات است، افزود: شهرداران و بخشداران با فراهم کردن بستر های لازم برای مشارکت حداکثری تلاش کنند.

    جوادپور با بیان اینکه بیش از ۴۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی، امنیتی و ستادی در برگزاری انتخابات مشارکت دارند خاطرنشان ساخت : در شهرستان لنگرود ۱۶۹ شعبه اخذ رای شهری و روستایی برای برگزاری انتخابات مهیا شده که ۷۳ شعبه آن حوزه شهری و ۵۳ شعبه آن روستایی است.

    وی افزود: در حوزه شهری شهر لنگرود انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که تمهیدات لازم برای برگزای انتخابات الکترونیکی فراهم شده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15720

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *