×

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد: توقیف بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه وسایل نقلیه در آستانه‌اشرفیه

  • کد نوشته: 24731
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۵
  • 114 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از توقیف بیش از ۲ هزار ۹۲ دستگاه موتورسیکلت و ۵۸۵ دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»سرهنگ منوچهر محبوبی ابراهیمی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد انضباط ترافیکی و برخورد با موتورسواران متخلف و […]

    فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد: توقیف بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه وسایل نقلیه در آستانه‌اشرفیه
  • فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از توقیف بیش از ۲ هزار ۹۲ دستگاه موتورسیکلت و ۵۸۵ دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»سرهنگ منوچهر محبوبی ابراهیمی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد انضباط ترافیکی و برخورد با موتورسواران متخلف و حادثه‌ساز و همچنین رانندگان خودروهای پرخطر در این شهرستان اجرا شد.

    وی بابیان اینکه با تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی و عوامل انتظامی این فرماندهی تعداد ۲ هزار ۹۲ دستگاه موتورسیکلت و ۵۸۵ خودرو متخلف متوقف و روانه پارکینگ شدند، تصریح کرد: نداشتن مدارک، بیمه‌نامه، کلاه ایمنی، فاقد پلاک و یا رانندگی خطرناک از دلایل توقیف این وسایل نقلیه بوده است.‌

    فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه اقدامات قانونی در خصوص رانندگان صورت گرفته خاطرنشان کرد: رعایت انضباط ترافیکی و احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی باعث فرهنگ‌سازی، امنیت و آرامش شهروندان می‌شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24731

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *