×

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه اعلام کرد: کشف ۳ قبضه سلاح جنگی و ۱۰۴ قبضه سلاح شکاری در آستانه‌اشرفیه

  • کد نوشته: 85281
  • ۱۴۰۱-۱۰-۲۲
  • 178 بازدید
  • ۰
  • سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف ۳ قبضه سلاح جنگی و ۱۰۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز طی ۹ ماه گذشته در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف ۳ قبضه سلاح جنگی و ۱۰۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز طی ۹ ماه گذشته در این […]

    فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه اعلام کرد: کشف ۳ قبضه سلاح جنگی و ۱۰۴ قبضه سلاح شکاری در آستانه‌اشرفیه
  • سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف ۳ قبضه سلاح جنگی و ۱۰۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز طی ۹ ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف ۳ قبضه سلاح جنگی و ۱۰۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز طی ۹ ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور با بیان نقش غیرقابل انکار سلاح‌های غیرمجاز در بروز درگیری‌های مسلحانه، ناامنی در جامعه و به خطر افتادن امنیت شهروندان، اظهارداشت: حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز برابر قانون جرم بوده و پلیس در چارچوب قانون با این مسئله برخورد می‌کند.

    وی در ادامه به اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز طی ۹ ماه گذشته در شهرستان آستانه‌اشرفیه اشاره کرد و گفت: پلیس با اقدامات فنی و نامحسوس صورت گرفته در این مدت، ۳ قبضه سلاح جنگی و ۱۰۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را کشف کرده است.

    فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: در این خصوص، ۸۹ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

    این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه پلیس در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس آرامش در بین مردم تمام توان خود را به کار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی با افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت مردم را به خطر بی‌اندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85281

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *