×

فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد: توقیف اینفینیتی قاچاق در “لاهیجان”

  • کد نوشته: 76682
  • ۱۴۰۱-۰۱-۰۹
  • 139 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو اینفینیتی قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در شهرستان “لاهیجان” خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بر برخورد قاطع مجموعه انتظامی با برهم زنندگان امنیت اقتصادی تاکید کرد و اظهار داشت: مقابله با قاچاق نیازمند […]

    فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد: توقیف اینفینیتی قاچاق در “لاهیجان”
  • فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو اینفینیتی قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در شهرستان “لاهیجان” خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بر برخورد قاطع مجموعه انتظامی با برهم زنندگان امنیت اقتصادی تاکید کرد و اظهار داشت: مقابله با قاچاق نیازمند همراهی و همکاری همه مردم و دستگاه‌ها با پلیس است.

    وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی شهرستان لاهیجان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو سواری اینفینیتی فاقد پلاک را مشاهده و جهت بررسی آن را متوقف کردند گفت: پس از بررسی و استعلامات صورت گرفته مشخص شد این خودرو فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی و قاچاق است.

    فرمانده انتظامی استان گیلان از انتقال خودرو مورد نظر با هماهنگی تعزیرات حکومتی به پارکینگ خبر داد و بیان داشت: در این رابطه متهم ۴۳ ساله برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی و کارشناسان ارزش خودرو قاچاق را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

    این مقام ارشد انتظامی در پایان به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد و افزود: مبارزه با قاچاق از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=76682

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *