×

فرمانده انتظامی رودسر خبر داد: دستگیری و احضار ۲۵ نفر از اراذل و اوباش در رودسر | پلیس اجازه قدرت‌نمایی نخواهد داد

  • کد نوشته: 81813
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۹
  • 134 بازدید
  • ۰
  • سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش ۱۴ نفر از این افراد شرور دستگیر و ۱۱ نفر از آن‌ها به پلیس امنیت احضار شدند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با اراذل […]

    فرمانده انتظامی رودسر خبر داد: دستگیری و احضار ۲۵ نفر از اراذل و اوباش در رودسر | پلیس اجازه قدرت‌نمایی نخواهد داد
  • سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش ۱۴ نفر از این افراد شرور دستگیر و ۱۱ نفر از آن‌ها به پلیس امنیت احضار شدند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش ۱۴ نفر از این افراد شرور دستگیر و ۱۱ نفر از آن‌ها به پلیس امنیت احضار شدند.

    سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه، اظهار داشت: پلیس اجازه قدرت نمایی و جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

    وی در ادامه افزود: در راستای اجرای طرح ۲ روزه برخورد با اراذل و اوباش به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان رودسر، شناسایی و کنترل این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: در این طرح ۱۴ نفر از اراذل و اوباش که با ایجاد رعب و وحشت سبب مزاحمت برای شهروندان می‌شدند دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

    این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در این طرح ۱۱ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار و نوظهور نیز شناسایی و به پلیس امنیت احضار و از آن‌ها در خصوص‌ عدم ارتکاب هرگونه ناهنجاری اجتماعی تعهد اخذ شد.

    سرهنگ جوانمردی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان خادم مردم و در سایه حمایت‌های قضایی با افرادی که برای مردم ایجاد مزاحمت کنند با قدرت و قاطعیت برخورد می‌کند و در این راستا به هیج وجه با قانون‌شکنان مماشات نخواهد کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81813

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *