×

فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد: سوزاندن کابل برق سارق را لو داد

  • کد نوشته: 65805
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۴
  • 177 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق کابل برق با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه وقوع سرقت باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شود اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس برخورد با جرایم […]

    فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد: سوزاندن کابل برق سارق را لو داد
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق کابل برق با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه وقوع سرقت باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شود اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی به جد دنبال می‌شود.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان‌ لاهیجان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی لیالستان با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده و حین گشتی‌زنی در سطح حوزه استحفاظی متوجه حضور فردی در یک منطقه متروکه شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اعلام اینکه پلیس پس از حضور در محل مورد نظر فردی را حال سوزاندن کابل برق مشاهده کرد گفت: این فرد به محض رویت ماموران انتظامی اقدام به فرار کرد که با اقدامات پلیسی صورت گرفته دستگیر شد.

    این مقام انتظامی از اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت کابل برق خبر داد و اذعان داشت: سارق ۲۵ ساله که معتاد است با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

    سرهنگ جانعلی‌پور در پایان تصریح کرد: اعتیاد زمینه‌ساز بسیاری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی است و آگاهی بیشتر مردم و به خصوص خانواده‌ها می‌تواند در کاهش این معضل نقش آفرین باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=65805

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *