×

فرمانده انتظامی گیلان: تردد خودرو در همه راه‌های مواصلاتی گیلان ممنوع است

  • کد نوشته: 55796
  • ۱۳۹۹-۰۱-۱۳
  • 72 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: طبق ابلاغ کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا جهت قطع زنجیره انتقال این ویروس تردد خودروها در همه راه‌های مواصلاتی گیلان امروز ممنوع است. به گزارش گیل و دیلم، سردار عزیزالله ملکی امروز در جمع خبرنگاران به ابلاغیه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا جهت […]

    فرمانده انتظامی گیلان: تردد خودرو در همه راه‌های مواصلاتی گیلان ممنوع است
  • فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: طبق ابلاغ کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا جهت قطع زنجیره انتقال این ویروس تردد خودروها در همه راه‌های مواصلاتی گیلان امروز ممنوع است.

    به گزارش گیل و دیلم، سردار عزیزالله ملکی امروز در جمع خبرنگاران به ابلاغیه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا جهت قطع زنجیره انتقال این ویروس اشاره کرد و اظهار داشت: تردد خودروها در همه راه‌های مواصلاتی گیلان ممنوع است.

    فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه این ممنوعیت شامل خودروهای حامل مواد سوختنی و فاسد شدنی و امدادی نمی‌شود بیان کرد: جهت کنترل شیوع بیشتر ویروس کرونا در استان گیلان و قطع زنحیره انتقال آن از تردد خودروها در راه‌های مواصلاتی گیلان جلوگیری می‌شود.

    وی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا روز بیستم فروردین ماه امسال تصریح کرد: از مردم درخواست می‌کنیم جهت کمک در مهار سریع‌تر ویروس کرونا امروز(۱۳ فروردین) در خانه بمانند و از حضور در اماکن تفریحی، پارک و تفرجگاه‌ها خودداری کنند.

    سردار ملکی رویکرد پلیس در ایام تعطیلات را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی ما در این ایام دعوت از مردم برای ماندن در خانه و رعایت قرنطینه است اما با خاطیان نیز قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

    فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار داشت: اگر راننده‌ای به هشدارها و قوانین توجه نکند خودروی وی به‌مدت یک‌ماه توقیف خواهد شد و کلیه هزینه‌های مربوط به توقیف خودرو و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای مالکان خودروهای متخلف اعمال می‌شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=55796

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *