×

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد : ۸ محتکر لاستیک در گیلان دستگیر شدند

  • کد نوشته: 95058
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۱
  • 83 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری هشت محتکر لاستیک در این استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، سردار عزیزاله ملکی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با احتکار لاستیک، مأموران پلیس […]

    فرمانده انتظامی گیلان خبر داد : ۸ محتکر لاستیک در گیلان دستگیر شدند
  • فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری هشت محتکر لاستیک در این استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سردار عزیزاله ملکی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با احتکار لاستیک، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان طرح ۶ روزه‌ای را در گیلان اجرا کردند.

    وی در ادامه افزود: طی مدت مذکور، با اقدامات فنی صورت‌گرفته، هشت واحد صنفی و انبار احتکار لاستیک در سطح استان گیلان مورد شناسایی قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: پلیس به همراه نمایندگان اداره صمت به محل‌های موردنظر اعزام شد و در بازرسی از این مکان‌ها، ۸۶۸ حلقه لاستیک خودروهای سبک‌وسنگین کشف کرد.

    سردار ملکی با بیان اینکه هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام مالی کشور است، گفت: مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و به‌خصوص کسانی که کالاهای اساسی را به برای افزایش قیمت و دریافت سود بیشتر احتکار می‌کنند همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

    وی ادامه داد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۷۷ میلیارد و ۶۴ میلیون ریال برآورد کردند.

    این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا هشت متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=95058

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *