×

فرمانده انتظامی گیلان: محتکر ۱۰۰ میلیاردی لاستیک دستگیر شد

  • کد نوشته: 94637
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۰
  • 170 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: محتکر ۱۰۰ میلیاردی لاستیک در شهرستان لاهیجان دستگیر شد. به گزارش گیل و دیلم ، سردار عزیزاله ملکی امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه قاچاق موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌شود، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان با همکاری فرماندهی انتظامی لاهیجان طی انجام تحقیقات […]

    فرمانده انتظامی گیلان: محتکر ۱۰۰ میلیاردی لاستیک دستگیر شد
  • فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: محتکر ۱۰۰ میلیاردی لاستیک در شهرستان لاهیجان دستگیر شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سردار عزیزاله ملکی امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه قاچاق موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌شود، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان با همکاری فرماندهی انتظامی لاهیجان طی انجام تحقیقات نامحسوس دو انبار دپو لاستیک قاچاق را در شهرستان لاهیجان شناسایی کردند.

    وی در ادامه افزود: مأموران پس از اعزام به مکان موردنظر، ۱۳ هزار و ۸۰۰ حلقه لاستیک قاچاق خودروهای سبک‌وسنگین در بازرسی از این انبارها کشف کردند.

    فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

    سردار ملکی بیان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات، بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است.

    این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه مردم به‌منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به پلیس اطلاع دهند، خاطرنشان کرد: در این راستا متهم ۴۲ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=94637

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *