×

فرمانده نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد: دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در آستانه‌اشرفیه

  • کد نوشته: 39714
  • ۱۳۹۷-۰۹-۱۷
  • 146 بازدید
  • ۰
  • فرمانده نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه با اشاره به دام افتادن اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان گفت: نیروی انتظامی با انجام کار اطلاعاتی اعضای یک باند ۱۴ نفره یک شرکت هرمی را در آستانه‌اشرفیه دستگیر کردند. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ عیسی روشن قلب امروز در گفت‌وگویی با اشاره با فعالیت یک شرکت هرمی […]

    فرمانده نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد: دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در آستانه‌اشرفیه
  • فرمانده نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه با اشاره به دام افتادن اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان گفت: نیروی انتظامی با انجام کار اطلاعاتی اعضای یک باند ۱۴ نفره یک شرکت هرمی را در آستانه‌اشرفیه دستگیر کردند.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ عیسی روشن قلب امروز در گفت‌وگویی با اشاره با فعالیت یک شرکت هرمی در آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: از مدتی پیش مأموران نیروی انتظامی به یک‌خانه دریکی از روستاهای آستانه‌اشرفیه به علت عبور و مرور زیاد شک کرده و با انجام کارهای اطلاعاتی ۱۴ نفر از اعضای یک شرکت هرمی را دستگیر کردند.

    وی با اذعان به اینکه کار اعضای این شرکت آموزش افراد مختلف برای سودجویی بود گفت: یکی از کارهای شرکت‌های هرمی جذب نیرو و آموزش به این افراد برای سودجویی است که با تلاش نیروی انتظامی شهرستان به هدف خود نرسیدند.

    فرمانده نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه با تأکید بر اینکه اعضای این باند از استان‌های مختلفی بوده‌اند بیان کرد: افرادی که این شرکت هرمی را اداره می‌کردند از استان‌های مازندران، اردبیل، سیستان و بلوچستان و گیلان بودند.

    روشن قلب یکی از وظایف نیروی انتظامی را امنیت و آسایش مردم دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی با هر فرد یا گروهی که بخواهد از اعتماد مردم سوء استفاده و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند برخورد جدی خواهد کرد.

    وی نقش مردم در کمک‌ به نیروی انتظامی را بسیار با اهمیت عنوان کرد و گفت: مردم می‌توانند در ایجاد آرامش در جامعه به نیروی انتظامی کمک کرده و اگر به فردی و گروهی مشکوک شده‌اند به ما اعلام کنند.

    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39714

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *