×

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد: وقوع تصادف مرگبار در محور رشت‌_لاهیجان/ ۳ نفر کشته شدند

  • کد نوشته: 14644
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۹
  • 130 بازدید
  • ۰
  • فرمانده پلیس راه گیلان از وقوع تصادف مرگبار در محور رشت‌ -لاهیجان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حسین محمدپور امروز با اشاره به وقوع تصادف مرگبار در محور رشت‌ـ‌لاهیجان اظهار کرد: شب گذشته در این محور تصادف مرگبار رخ داد و سه نفر را به کام مرگ فرستاد و چند نفر […]

    فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد: وقوع تصادف مرگبار در محور رشت‌_لاهیجان/ ۳ نفر کشته شدند
  • فرمانده پلیس راه گیلان از وقوع تصادف مرگبار در محور رشت‌ -لاهیجان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حسین محمدپور امروز با اشاره به وقوع تصادف مرگبار در محور رشت‌ـ‌لاهیجان اظهار کرد: شب گذشته در این محور تصادف مرگبار رخ داد و سه نفر را به کام مرگ فرستاد و چند نفر نیز مصدوم شدند.

    وی حرکات مخاطره‌آمیز رانندگان جوان خودروهای مذکور را دلیل حادثه مرگبار دانست و گفت: حرکات مخاطره‌آمیز جان رانندگان جوان خودروهای مورد نظر را گرفت و بارها توصیه شده بود که خانواده‌ها خودروها را در اختیار جوانانی که هنوز گواهینامه نگرفته‌اند قرار ندهند.

    فرمانده پلیس راه گیلان رعایت سرعت مطمئنه را ضرورت رانندگان قرار داد و تصریح کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز دو عامل مهم وقوع تصادفات مرگبار بوده و رانندگان باید به این دو مقوله توجه کرده و مقررات را رعایت کنند.

    وی درباره وضعیت ترافیکی گیلان بیان کرد: اکنون تمام محورهای گیلان باز بوده و تردد بدون محدودیت ترافیکی در آنها جریان دارد و از رانندگان می‌خواهیم با صبر و آرامش و به دور از عجله و شتاب و با رعایت حق تقدم رانندگی کنند.

    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14644

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *