×

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان: هشیاری ماموران منابع طبیعی ناکامی قاچاقچیان را در پی داشت

  • کد نوشته: 14472
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۵
  • 86 بازدید
  • ۰
  • فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اختفای مقدار متنابهی از چوب آلات جنگلی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری قرار گرفت. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ اکبری اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اختفای […]

    فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان:  هشیاری ماموران منابع طبیعی ناکامی قاچاقچیان را در پی داشت
  • فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اختفای مقدار متنابهی از چوب آلات جنگلی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری قرار گرفت.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ اکبری اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اختفای مقدار متنابهی از چوب آلات جنگلی در منطقه چوبر از توابع شهرستان تالش رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان قرار گرفت.

    فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان افزود: نیروهای حفاظتی واحد منابع طبیعی چوبر شبانه به منطقه عزیمت و با کنترل نامحسوس مکان اختفای چوب آلات قاچاق نسبت به شناسایی متخلف اقدام نموده و پس از هماهنگی لازم جهت اخذ مجوز های قانونی و حضور پرسنل نیروی انتظامی به محل نگهداری چوب آلات وارد شدند.

    وی تصریح کرد: در این عملیات مشترک بیش از ۲۱۲ اصله چوب آلات برش خورده و کوچک شده از گونه های جنگلی نظیر توسکا، افرا، نمدار و گردو با حجم ۶ متر و ۸۵ سانتیمتر مکعب کشف و ضبط شد.

    اکبری متذکر شد: فرد خاطی با هویت معلوم که انتظار حضور ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیز داری در ایام تعطیلات نوروزی به ویژه در هنگام شب را نداشت بدون هرگونه مقاومت تسلیم ضابطان و ماموران قانون و پس از تنظیم پرونده تخلف جهت تعیین مجازات به محاکم قضایی شهرستان تالش معرفی شد.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14472

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *