×

 فرهام زاهد: مدیر کل محیط ‌زیست گیلان مسئول مارکتینگ انتقال پسماند پتروشیمی به گیلان شده است 

  • کد نوشته: 46760
  • ۱۳۹۸-۰۳-۲۱
  • 129 بازدید
  • ۰
  • نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت گفت: راه‌اندازی صنایع پتروشیمی در گیلان به علت محیط‌ زیست حساس این استان، طی سالیان گذشته همواره منع شده بود و حال چه ضرورتی دارد که پسماند پتروشیمی دیگر استان‌های کشور در گیلان سرازیر بشود. به گزارش گیل و دیلم ، فرهام زاهد نایب رئیس کمیسیون برنامه […]

     فرهام زاهد: مدیر کل محیط ‌زیست گیلان مسئول مارکتینگ انتقال پسماند پتروشیمی به گیلان شده است 
  • نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت گفت: راه‌اندازی صنایع پتروشیمی در گیلان به علت محیط‌ زیست حساس این استان، طی سالیان گذشته همواره منع شده بود و حال چه ضرورتی دارد که پسماند پتروشیمی دیگر استان‌های کشور در گیلان سرازیر بشود.

    به گزارش گیل و دیلم ، فرهام زاهد نایب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در جلسه روز گذشته این کمیسیون اظهار داشت: متأسفانه ما تمامی مراسم‌های خود را در پیاده راه برگزار می‌کنیم. پیاده راه محل عبور و مرور است اما تبدیل به فضایی رو باز شده که برای برگزاری مراسم‌ها از آن استفاده می‌شود.

    وی همچنین در خصوص لایحه پیشنهادی راه اندازی خیابان غذا افزود: عنوان غذا یک سرمایه در رشت محسوب می‌شود و معتقدم خیابان غذا باید در مکانی راه‌اندازی شود که موجب رونق اقتصادی و اشتغال بشود. بنده مخالف راه‌اندازی خیابان غذا در پیاده راه فرهنگی رشت هستم. باید مکانی برای راه‌اندازی خیابان غذا در رشت به سرمایه‌گذار پیشنهاد داده شود که موجب ترغیب وی و تحول در این حوزه باشد.

    زاهد با اشاره به شهر خلاق خوراک رشت، بیان داشت: مخالفتی با انجام سفر با محوریت شهر خلاق خوراک وجود ندارد اما معتقدم باید هزینه‌هایی که تاکنون پیرامون این مقوله انجام‌ گرفته شفاف‌سازی شود و دستاوردهای آن نیز به اطلاع شورا و شهروندان برسد. 

    نایب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به انتقال پسماند پتروشیمی جنوب کشور در گیلان تصریح کرد: راه‌اندازی صنایع پتروشیمی در گیلان به علت محیط‌ زیست حساس این استان، طی سالیان گذشته همواره منع شده بود و حال چه ضرورتی دارد که پسماند پتروشیمی دیگر استان‌های کشور در گیلان سرازیر بشود.

    وی با بیان اینکه متأسفانه مدیر کل محیط ‌زیست گیلان مسئول مارکتینگ انتقال پسماند پتروشیمی به گیلان شده است، گفت: ایشان به ‌جای نگرانی برای مافیای پسماند به فکر حفظ و حراست از محیط‌ زیست این استان باشد. مدیرکل محیط ‌زیست گیلان به ‌عنوان مدیرِ مسئول در این حوزه از حقوق مردم استان در این ‌باره دفاع کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46760

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *