×

فروش بنزین در گیلان به ۴ میلیون لیتر رسید

  • کد نوشته: 34343
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۹
  • 74 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: فروش بنزین در جایگاه های سوخت گیلان از میانگین روزانه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر به ۴ میلیون لیتر رسیده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،اصغر عباسی با بیان اینکه در پی انتشار شایعه در فضاهای مجازی و پخش خبرهای و تحلیل های کذب […]

    فروش بنزین در گیلان به ۴ میلیون لیتر رسید
  • مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: فروش بنزین در جایگاه های سوخت گیلان از میانگین روزانه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر به ۴ میلیون لیتر رسیده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،اصغر عباسی با بیان اینکه در پی انتشار شایعه در فضاهای مجازی و پخش خبرهای و تحلیل های کذب در خصوص کمبود و گران شدن بنزین شاهد صف های طولانی در جایگاههای بنزین استان هستیم،گفت: دامن زدن به این شایعه‌ها موجب نگرانی شهروندان و تشکیل صف‌های طولانی خودروها در پمپ بنزین های شده است.

    وی با اشاره به اینکه این صف‌های طولانی در پمپ بنزین دیشب آغاز شده و امروز هم ادامه دارد، اضافه کرد: فروش بنزین در جایگاه های سوخت گیلان به ۴ میلیون لیتر رسیده است این درحالیست که قبل از این متوسط فروش روزانه بنزین در استان  ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بوده است.

    عباسی تصریح کرد:هجوم رانندگان به پمپ بنزین های گیلان موجب تمام شدن موقتی سوخت و تعطیلی چند ساعته برخی از جایگاه های عرضه سوخت بنزین شد که این امر تشدید نگرانی شهروندان را به همراه داشت.

    مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان خاطرنشان کرد: مردم به شایعات توجه نکنند بنزین به اندازه کافی در استان موجود است . از سوی دولت هیچ بخشنامه و دستوری مبنی بر افزایش قیمت بنزین به ما اعلام نشده است.

    وی افزود: سوخت مورد نیاز مردم و گردشگران به اندازه کافی وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34343

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *