×

فعالیت بیش از ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری گیلان

  • کد نوشته: 59077
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۷
  • 205 بازدید
  • ۰
  • رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان از فعالیت بیش از ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان، واحد فناور و هسته در ۱۲ مرکز رشد و نوآوری خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، علی باستی ظهر امروز در جریان دیدار با نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان گیلان، […]

    فعالیت بیش از ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری گیلان
  • رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان از فعالیت بیش از ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان، واحد فناور و هسته در ۱۲ مرکز رشد و نوآوری خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، علی باستی ظهر امروز در جریان دیدار با نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان گیلان، ۱۲ مرکز رشد و نوآوری دارد که بیش از ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان، واحد فناور و هسته در این تعداد مرکز فعالیت می‌کنند.

    رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان، مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان آستارا را اقماری دانست و تصریح کرد: در این شهرستان، مزیت‌های سرزمینی بالقوه‌ای وجود دارد که به‌واسطه مرکز رشد واحدهای فناور می‌توان این مزیت‌ها، را به فرصت‌های جدید شغلی تبدیل کرد.

    وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری از افراد صاحب ایده‌ای که توانایی تبدیل آن به کسب و کار دارند را حمایت می‌کند، افزود: فضای فیزیکی، پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت و مربیان متخصص در حوزه‌های تبلیغات و بازاریابی ازجمله حمایت‌هایی است که پارک علم و فناوری در اختیار صاحبان ایده قرار می دهد.  

    باستی با اشاره به اینکه ماهانه به‌صورت متوسط ۵۰ ایده وارد پارک علم و فناوری استان گیلان می‌شود که حدود ۸۰ درصد آن پس از داوری، موردتأیید و حمایت قرار می‌گیرد، گفت: هوش مصنوعی، رایانش ابری، سامانه‌های مکان‌محور، محتوای دیجیتال، کسب‌وکار الکترونیک ازجمله زمینه‌های تخصصی پذیرش است.

    نخبگان آستارا مورد بی‌مهری پارک علم و فناوری گیلان قرار می‌گیرند 

    نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز در جریان دیدار با رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان با اشاره به بعد مسافت این شهرستان از مرکز استان اظهار کرد: شهرستان آستارا از مرکز استان دور بوده و برخی از نخبگان این شهرستان در پارک علم و فناوری گیلان مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند.

    غلام‌رضا مرحبا با بیان اینکه براساس چارت سازمانی مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان آستارا تعداد کارمندان این مرکز باید افزایش یابد، تصریح کرد: زیبنده این شهرستان بافرهنگ نیست که مسئول مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان آستارا پروازی بوده و هفته‌ای چند بار در این مرکز حضور داشته باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=59077

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *