×

فعالیت مراکز انتقال خون گیلان در ایام نوروز

  • کد نوشته: 76470
  • ۱۴۰۰-۱۲-۲۹
  • 141 بازدید
  • ۰
  • مدیر گروه پزشکی انتقال خون گیلان گفت: با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی همواره شاهد افزایش حضور مسافرین هستیم و همچنین ماه مبارک رمضان را در پیش داریم لذا دعوت می‌کنیم مردم در ایام نوروز با مشارکت بیشتر، ما را در تامین ذخایر خون استان یاری کنند. به گزارش گیل و دیلم ، دکتر […]

    فعالیت مراکز انتقال خون گیلان در ایام نوروز
  • مدیر گروه پزشکی انتقال خون گیلان گفت: با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی همواره شاهد افزایش حضور مسافرین هستیم و همچنین ماه مبارک رمضان را در پیش داریم لذا دعوت می‌کنیم مردم در ایام نوروز با مشارکت بیشتر، ما را در تامین ذخایر خون استان یاری کنند.

    به گزارش گیل و دیلم ، دکتر گیتی ایزدی‌پور در گفت‌وگویی از وضعیت مراکز اهدای خون در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و اظهار کرد: پایگاه انتقال خون رشت در ایام نوروز در روزهای تعطیل از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ فعال هستند.

    مدیر گروه پزشکی انتقال خون گیلان افزود: دو پایگاه انتقال خون لنگرود و رودسر در روزهای ۳ و ۱۲ فروردین از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ آماده خونگیری هستند.

    وی ادامه داد: پایگاه‌های انزلی، فومن، تالش، آستارا هم در روزهای ۲ و ۴ فروردین و همچنین پایگاه‌ لاهیجان در روزهای ۲، ۳، ۴ و ۱۲ فروردین از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ فعال هستند.

    ایزدی‌پور گفت: ذخیره خونی استان در حال حاضر مطلوب است اما با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی همواره شاهد افزایش حضور مسافرین هستیم و همچنین ماه مبارک رمضان را در پیش داریم لذا دعوت می‌کنیم مردم در ایام نوروز با مشارکت بیشتر، ما را در تامین ذخایر خون استان یاری کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=76470

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *