×

فوت سه دختر بچه بعلت مسمومیت در روستای داخل آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 61022
  • ۱۳۹۹-۰۶-۳۰
  • 236 بازدید
  • ۰
  • فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشته شدن سه نونهال دختر به دلیل مسمومیت شدید دارویی در یکی از روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه خبرداد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حمید محمدی نسب با بیان این خبر گفت: سه کودک دختر ۸ ، ۹ و ۱۲ ساله در روستای داخل پایین از توابع بخش مرکزی […]

    فوت سه دختر بچه بعلت مسمومیت در روستای داخل آستانه اشرفیه
  • فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشته شدن سه نونهال دختر به دلیل مسمومیت شدید دارویی در یکی از روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه خبرداد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حمید محمدی نسب با بیان این خبر گفت: سه کودک دختر ۸ ، ۹ و ۱۲ ساله در روستای داخل پایین از توابع بخش مرکزی آستانه اشرفیه در حین بازی در عصر دیروز به دلیل مسمومیت دارویی پس از انتقال به بیمارستان صبح امروز جان خود را از دست دادند.

    وی در تشریح جزییات خبر افزود: این سه کودک همسایه که در حیاط منزل بازی می کردند با پیدا کردن بسته های قرص و حل کردن آن در آب ، برای رفع عطش آن را نوشیدند که بلافاصله حال یکی از کودکان وخیم و اولیای کودکان پس از باخبر شدن هر سه کودک را سریع به بیمارستان ۱۷ شهریور رشت انتقال داده شد ولی تلاش های پزشکان موثر واقع نشد و این سه کودک صبح امروز جان خود را از دست داند.

    این مقام انتظامی ضمن اظهار تاسف از این حادثه گفت: سهل انگاری و عدم مراقبت از کودکان در حین بازی باعث شده است که این حادثه به وقوع بپیوندد و پدران و مادران باید در همه احوال مراقب کودکان و نوجوان باشند.

    وی خاطر نشان کرد: هنوز نوع قرص های مصرفی کودکان که باعث مسمومیت آنان شده است مشخص نیست و در دست بررسی است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=61022

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *