×

رئیس علوم پزشکی گیلان خبر داد ؛
فوت ۹ نفر در جریان حریق بیمارستان قائم رشت

  • کد نوشته: 103296
  • ۱۴۰۳-۰۳-۲۹
  • 12 بازدید
  • ۰
  • رئیس علوم پزشکی گیلان گفت: از ۱۴۲ بیمار بستری در بیمارستان آتش گرفته قائم رشت، ۹ فوتی داشتیم.....
    فوت ۹ نفر در جریان حریق بیمارستان قائم رشت
  • به گزارش گیل و دیلم ، دکتر محمدتقی آشوبی امروز، ۲۹ خردادماه در گفت وگو با خبرنگاران، درباره حادثه آتش سوزی مهیب بامدادی در بیمارستان ۲۵۰ تختخوابه قائم(عج) رشت، اظهار کرد: این بیمارستان در زمان وقوع حادثه ۱۴۲ بیمار بستری داشته است.

    وی با اشاره به حضور به موقع همه نیروهای امدادی استان از جمله اورژانس در محل حادثه، افزود: پس از دریافت گزارش ۲۳ کد را اعزام کردیم که شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۳ دستگاه آمبولانس بود.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از انتقال بیماران به بیمارستان های دولتی و خصوصی استان خبر داد و گفت: ۱۱۸ بیمار هم اکنون در سطح استان بستری شدند.

    آشوبی با اشاره به انتقال بیماران بدحال به بیمارستان های دولتی، اضافه کرد: از همان دقایق نخست وقوع حریق در بیمارستان، قرارگاه عملیاتی به منظور انتقال، بستری و ادامه درمان بیماران در دستور کار قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه از زمان اطلاع به اورژانس تا صبح امروز همزمان با عملیات اطفا، عملیات انتقال بیماران آغاز شد، افزود: متاسفانه ۹ تن از بیماران جان خود را از دست دادند که علت فوت توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.

    رئیس علوم پزشکی گیلان تاکید کرد: ۲۸ نفر به پورسینا، ۴۴ نفر به رازی، هفت نفر به ولایت، ۱۸ نفر به حشمت، دو نفر به الزهرا، یک نفر به پیروز لاهیجان، ۱۰ نفر به بیمارستان پارس، یک نفر به آریا و سه نفر به صومعه سرا منتقل شدند

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=103296

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *