×

قابل توجه هواداران رئیس مجلس؛
قالیباف طبق نظرسنجی‌ها و مشاهدات میتینگ‌های انتخاباتی سوم است! به پزشکیان رای دهید

  • کد نوشته: 103577
  • ۱۴۰۳-۰۴-۰۶
  • 17 بازدید
  • ۰
  • طبق آخرین نظرسنجی‌های معتبر ، احتمالا کار به دور دوم کشیده خواهد شد. با این حال بیشتر نظرسنجی‌های معتبر مثل ایسپا پزشکیان و جلیلی در صدر هستند و قالیباف سوم است. در میتینگ‌های انتخاباتی قالیباف در قزوین، کرمان، تبریز و اهواز هم جمعیت حاضر بسیار کمتر از جلیلی بود. این یعنی وی آرای لازم را ندارد....
    قالیباف طبق نظرسنجی‌ها و مشاهدات میتینگ‌های انتخاباتی سوم است! به پزشکیان رای دهید
  • به گزارش گیل و دیلم ، در آستانه پایان تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، هیچ کدام از نامزدها انصراف خود را اعلام نکرده‌اند. در این میان سعید جلیلی و قالیباف اعلام کرده‌اند تا پایان خواهند ماند.

    طبق آخرین نظرسنجی‌های معتبر ، احتمالا کار به دور دوم کشیده خواهد شد. با این حال در بیشتر نظرسنجی‌های معتبر مثل ایسپا پزشکیان و جلیلی در صدر هستند و قالیباف سوم است. در میتینگ‌های انتخاباتی قالیباف در قزوین، کرمان، تبریز و اهواز و تقریبا همه شهرها هم جمعیت حاضر بسیار کمتر از جلیلی بود. این یعنی وی آرای لازم را ندارد.

    سوم شدن قالیباف ضربه سنگینی به اعتبار وی است. با این حال تیم قالیباف شخصیت‌های مطرح بیشتری دارد و تمام تلاش خودشان را می‌کنند که جلیلی به نفع قالیباف انصراف دهد. بحث اصلی آن‌ها این است که جلیلی قابلیت آرای مرددین و خاکستری را ندارد و البته تا اینجا پربیراه نیز نمی‌گویند. البته خودشان هم چندان موفقیتی در جذب آرا خارج از کارمندان دولتی و شهرداری و مداحان نکردند.

    تیم جلیلی محکم ایستاده است و قصد کناره‌گیری ندارد. برخی افراد چون رائفی پور هم هستند که به شدت این اجماع را مورد تخطئه قرار می‌دهند. وی حتی گفته است که اگر قالیباف کنار برود بیشتر به خاطر آن است که روغن ریخته را نذر امام زاده کند و جلیلی بهانه است. او با این حرف هیچ اعتنایی به حامیان قالیباف هم نداشت.

    بسیاری بر این باورند که قاطبه رای قالیباف به سمت پزشکیان است. زیرا بخش بزرگی از حامیان فعلی قالیباف کارمندان دولتی هستند و وی زیاد روی اقشار دیگر سرمایه‌گذاری نکرده است. حتی طرح ۵ فوریتی و وعده افزایش حقوق و زمین رایگان هم که با پیامک انبوه ارسال شده نیز نتوانسته استقبال چندانی برای او ایجاد کند. مساله اینجاست که قالیباف روی مدیریت اجرایی خود تاکید فراوان داشت و الحق نیز بیشتر از بقیه است. وی هرگز جلیلی را در مناظرات مورد انتقاد قرار نداد و تلاش کرد او را در جبهه انقلاب قرار دهد. با این حال تیم جلیلی بیشترین حملات را به او داشتند و بارها عملکرد و کارنامه او را زیر سوال بردند. بعید است قالیباف هیچ علاقه‌ای به تداوم کار با این طیف انحصارگرا داشته باشد که تنها خود را حق می‌دانند. قالیباف با وجود انتقادات نسبت به روحانی از پزشکیان انتقاد نکرد و احتمال تعامل او با پزشکیان بسیار بیشتر است. حتی اگر در ظاهر نیز نگویند، رای آن‌ها به پزشکیان خیر بیشتری از جلیلی دارد که به راحتی حاضر به امتیاز دادن نیست و حتی انصراف قالیباف را هم به نام خود نمی‌نویسد.

    منبع: رشتکده

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=103577

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *