×

قدردانی فرماندار شهرستان لاهیجان از حضور مردم در انتخابات

  • کد نوشته: 16099
  • ۱۳۹۶-۰۲-۳۱
  • 123 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در پیامی از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد. در پیام فرماندار لاهیجان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم بار دیگر مردم شریف و ولایتمدار شهرستان لاهیجان همگام با سایر ملت فهیم و آگاه ایران […]

    قدردانی فرماندار شهرستان لاهیجان از حضور مردم در انتخابات
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در پیامی از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد.

    در پیام فرماندار لاهیجان آمده است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    بار دیگر مردم شریف و ولایتمدار شهرستان لاهیجان همگام با سایر ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور باشکوه و گسترده در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر، حماسه ای بی نظیر و پرشکوه خلق کردند و در پای صندوق‌های اخذ رأی در ۲۹ اردیبهشت برگ زرینی در تاریخ این شهرستان رقم زدند و به ندای رهبر انقلاب لبیکی دوباره گفتند.

    اینجانب ضمن تبریک به جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران و کاروان تدبیر و امید، از آحاد و اقشار مختلف مردم شریف کشور علی الخصوص مردم فهیم و بزرگوار شهرستان لاهیجان که در آغازین ساعات اخذ رأی با دلهای مملو از ایمان و عشق به آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در پای صندوق های رای حضور پیدا کردند و با حضور آگاهانه خود حماسه دیگری آفریدند تقدیر و تشکر می نمایم و به نوبه خود از کلیه عوامل برگزاری انتخابات اعم از شورای تامین، هئیت های اجرایی، بازرسی، نظارت، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که شرایط مطلوب در برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

    در پایان ضمن آرزوی سربلندی ملت ایران اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و دولت محترم را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16099

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *