×

قیر رایگان برای آسفالت راه های روستایی آستارا تامین شد

  • کد نوشته: 32082
  • ۱۳۹۷-۰۳-۰۴
  • 215 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: پنج هزار تن قیر رایگان از طرف دولت برای بهسازی و آسفالت راه های روستایی این شهرستان اختصاص یافت و بخشداران و دهیاران از آن برای بهسازی راه ها استفاده کنند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، ولی داداشی روز جمعه پیش از خطبه های نماز […]

    قیر رایگان برای آسفالت راه های روستایی آستارا تامین شد
  • نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: پنج هزار تن قیر رایگان از طرف دولت برای بهسازی و آسفالت راه های روستایی این شهرستان اختصاص یافت و بخشداران و دهیاران از آن برای بهسازی راه ها استفاده کنند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، ولی داداشی روز جمعه پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی آستارا افزود: ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای تعریض جاده کمربندی آستارا اختصاص یافته و در حال انجام است و به سه روستای گیلده، سیج و دگیرمانکشی ظرف یک سال آینده گازرسانی خواهد شد.
    وی اظهار کرد: بهسازی راه آبشار لاتون به طول هفت کیلومتر در حال انجام است و برای توسعه زیرساخت های گردشگری قدم های موثری برداشته شده است.
    وی اظهار کرد: تا اواخر خرداد ماه امسال عملیات ساخت بیمارستان شهر لوندویل آستارا با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد و با تکمیل آن در یک سال آینده، زیرساخت های بهداشت و درمان آن توسعه می یابد.
    داداشی ادامه داد: با توجه به خروج آمریکا از برجام، اتحادیه اروپا باید به ایران تضمین دهد و دولتمردان ما تعاملات سیاسی و اقتصادی خود را با کشورهای اسلامی تقویت کنند.
    شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32082

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *