×

کشف بیش از ۳ کیلوگرم مواد مخدر در لاهیجان

  • کد نوشته: 30871
  • ۱۳۹۷-۰۱-۲۹
  • 74 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف بیش از ۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ “محمود قاسمی” در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد با سوداگران مرگ و پیشگیری از شیوع اعتیاد در بین […]

    کشف بیش از ۳ کیلوگرم مواد مخدر در لاهیجان
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف بیش از ۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ “محمود قاسمی” در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد با سوداگران مرگ و پیشگیری از شیوع اعتیاد در بین مردم و هم وطنان، پلیس این هدف را در دستور کار خود قرار داده است.

    این مقام انتظامی افزود : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با بررسی های فنی و پایش مناطق آلوده موفق به کشف ۳ هزار و ۶۵۶ گرم انواع مواد مخدر شدند.

    وی در ادامه با اشاره به افزایش ۶ درصدی این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل تصریح کرد: در این عملیات ها تعداد ۶ قاچاق چی حرفه ای و ۱۷۹ معتاد نیز دستگیرشدند

    فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر همچنان در دستور کار قرار دارد افزود: در جهت پیشگیری از اعتیاد و رواج این پدیده شوم در جامعه همه دستگاه ها و در راس انان مردم و خانواده ها نیز بایستی پلیس را همراهی کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30871

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *