×

کشف موتورسیکلت قاچاق یک میلیاردی در آستانه‌اشرفیه

  • کد نوشته: 48535
  • ۱۳۹۸-۰۵-۰۷
  • 166 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی‌سی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ عیسی روشن‌قلب در گفت وگویی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در یک واحد صنفی اقدام به نگهداری موتورسیکلت […]

    کشف موتورسیکلت قاچاق یک میلیاردی در آستانه‌اشرفیه
  • فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی‌سی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ عیسی روشن‌قلب در گفت وگویی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در یک واحد صنفی اقدام به نگهداری موتورسیکلت قاچاق می‌کند بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

    این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به واحد صنفی مورد نظر اعزام شدند؛ در بازرسی از این واحد صنفی یک دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی‌سی قاچاق کشف شد؛ کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند. 

    فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه در پایان با بیان اینکه در این راستا متهم ۴۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: برخورد با موتورسواران متخلف و جلب رضایت مردم از اهداف پلیس است. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48535

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *