×

لاهوتی در تذکر شفاهی؛ قیمت چای باید متناسب با نرخ تورم تعیین شود

  • کد نوشته: 15182
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۹
  • 65 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم لنگرود درمجلس شورای اسلامی با انتقاد از وزارت جهاد کشاورزی افزایش ۷ درصدی قیمت برگ چای را در تضاد با نرخ تورم فعلی در کشور به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»”مهرداد بائوج لاهوتی” در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۹ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی […]

    لاهوتی در تذکر شفاهی؛ قیمت چای باید متناسب با نرخ تورم تعیین شود
  • نماینده مردم لنگرود درمجلس شورای اسلامی با انتقاد از وزارت جهاد کشاورزی افزایش ۷ درصدی قیمت برگ چای را در تضاد با نرخ تورم فعلی در کشور

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»”مهرداد بائوج لاهوتی” در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۹ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت:امسال بهای برگ سبز چای در شورای اقتصاد با افزایش ۷ درصدی روبه رو شده است اما این اقدام جای تاسف دارد؛چرا که آیا تورم که در جامعه وجود دارد ۷ درصد است؟

    نماینده مردم لنگرود درمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آیا کشاورز چایکار کود و هزینه کارگر خود را متناسب با نرخ تورم پرداخت می کند که برای محصول آن افزایش ۷ درصدی در نظر گرفته می شود.

    وی افزود:اگر اینگونه می خواهید قیمت گذاری کنید؛افزایش ندهید و بگذارید باغات چای تغییر کاربری پیدا کرده و تبدیل به ویلا و ساختمان شود.

    وی تصریح کرد:زمانی که محصولات کشاورزی از هندوستان و چین وارد کشور می شود؛فکر نمی کنیم که داریم به مردم ظلم می کنیم در حالی که این کار دور از انصاف است.

    لاهوتی در پایان با اشاره به کلنگ زنی بیمارستان تامین اجتماعی لنگرود از سوی وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی گفت: با اینکه آقای ربیعی خود تاکید برتسریع در ساخت این بیمارستان داشته؛اما متاسفانه پیمانکار هنوز کار را اجرایی نکرده است و این درحالی است که به ما قول داده بودند قبل از انتخابات ساخت این پروژه را کلید می زنند که از وزیر می خواهم دستور موکد برای انجام این پروژه مهم صادر کند.

    منبع:خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15182

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *