×

لاهیجان؛ میزبان اولین دوره استاژ فنی دفاع شخصی و قوه الرمی بانوان گیلان

  • کد نوشته: 31270
  • ۱۳۹۷-۰۲-۱۳
  • 64 بازدید
  • ۰
  • اولین دوره استاژ فنی دفاع شخصی و قوه الرمی بانوان استان گیلان در لاهیجان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، فاطمه لطیفی، نایب رئیس روابط عمومی هیئت ورزش های رزمی استان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسب نیمه شعبان اولین دوره استاژ فنی دفاع شخصی و قوه الرمی بانوان با […]

    لاهیجان؛ میزبان اولین دوره استاژ فنی دفاع شخصی و قوه الرمی بانوان گیلان
  • اولین دوره استاژ فنی دفاع شخصی و قوه الرمی بانوان استان گیلان در لاهیجان برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، فاطمه لطیفی، نایب رئیس روابط عمومی هیئت ورزش های رزمی استان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسب نیمه شعبان اولین دوره استاژ فنی دفاع شخصی و قوه الرمی بانوان با حضور ۷۰ رزمی کار گیلانی انجام شد.

    وی افزود: این استاژ به صورت استانی و به منظور تقویت و ارتقای سطح کیفی و بروز رسانی حرکات رزمی بانوان در رشته مهیج دفاع شخصی و قوه الرمی برگزار گردید.

    لطیفی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی و استاژ فنی با حضور و نظارت مونا شفیع نژاد، نایب رئیس هیئت ورزش های رزمی گیلان روز چهارشنبه مصادف با میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) در رده های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

    به گزارش گیل و دیلم، سمیه حجتی نماینده و نایب رئیس سبک قوه الرمی بانوان گیلان نیز مسئولیت برگزاری این دوره را عهده دار بود/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31270

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *