×

لاهیجان به عنوان یکی از نامزدهای پایتخت کتاب ایران انتخاب شد

  • کد نوشته: 11319
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۴
  • 148 بازدید
  • ۰
  • در سومین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران، شهرستان لاهیجان یکی از ٢٠ شهر نامزد پایتخت کتاب ایران شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در سومین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران از ١٠٢شهر که برنامه هاو فعالیتهای خود […]

    لاهیجان به عنوان یکی از نامزدهای پایتخت کتاب ایران انتخاب شد
  • در سومین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران، شهرستان لاهیجان یکی از ٢٠ شهر نامزد پایتخت کتاب ایران شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در سومین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران از ١٠٢شهر که برنامه هاو فعالیتهای خود را به دبیرخانه ارسال کردند پس از داوری شهرستان لاهیجان یکی از٢٠ شهر منتخب به عنوان نامزد می باشد.

    رویداد انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران با هدف کمک به توسعه پایدار فرهنگی و اجتماع‌محور شهرها،انسجام‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی در شهرها با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، کشف، جذب، ساماندهی و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های محلی و بومی برای ترویج کتاب‌خوانی و تقویت برنامه‌ریزی و نگاه به آینده برگزار می‌شود.

    این عنوان به شهری اعطا می‌شود که از نظر هیات داوران بهترین و موثرترین برنامه را برای ترویج کتاب‌خوانی ارائه کرده و تضمین‌های لازم را برای اجرای آن داده باشد. شهر منتخب علاوه بر دریافت لوح تقدیر از مقامات عالی‌رتبه کشوری، مجموعه‌ای از تسهیلات، اعتبارات و منابع فرهنگی را دریافت خواهد کرد.

    در شهرستان لاهیجان این طرح با هماهنگی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری،فرمانداری و نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان لاهیجان اجرا می شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11319

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *