سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: بر اساس رسیدگی به شکایات، نظارت و بازرسی از دفاتر خدمات مسافرتی استان از ابتدای سال تاکنون ۲۹ دفتر تذکر و تعلیق دریافت کرده و پروانه ۴ دفتر لغو شده است.
به گزارش گیل و دیلم ، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان امروز در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: بر اساس رسیدگی به شکایات، نظارت و بازرسی از دفاتر خدمات مسافرتی استان از ابتدای سال تاکنون ۲۹ دفتر تذکر و تعلیق دریافت کرده و پروانه ۴ دفتر لغو شده است.
وی با اشاره به اینکه در نتیجه بررسیهای یادشده ۱۵ تذکر و ۱۰ تعلیق برای مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان صادر شده است، به ایرنا افزود: همه موارد رسیدگی به شکایت و نتیجه نظارت و بازرسی در کمیسیون رسیدگی به شکایات دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی بررسی و تصمیمگیری در خصوص نتیجه نهایی اعلام می شود. عدم رعایت قوانین و بسته بودن دفتر خدمات مسافرتی بارزترین موارد در تصمیم گیریهای یاد شده بوده است.
رضا حسن پور با بیان اینکه در راستای اهداف آموزشی و دانشافزایی فعالان حوزه گردشگری، دوره آموزشی با هدف ارتقاء سطح آگاهی و ایجاد شرایط بهینه آموزش برای مدیران تاسیسات گردشگری برگزار شده است، خاطرنشان کرد: با عنایت به لزوم رسیدگی به شکایات متقاضیان سفر و تکریم ارباب رجوع چهارمین کمیسیون مربوطه با حضور اعضاء برگزار شد. در این جلسه به شکایت پنج نفر از شاکیان از شرکتها و دفاتر خدمات مسافرتی بررسی شد و در نهایت برای یک دفتر و یک شرکت تذکر و اخطار دریافت کرده و کارت یک راهنمای گردشگری به مدت یک ماه به حالت تعلیق درآمد.
۸۴ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان فعال است.
دیدگاهتان را بنویسید